Leverancier van slim salesportaal Salesdock steekt de grens over

Salesdock geen onbekende meer in de Nederlandse resellermarkt, inmiddels is de ambitie om over de grens actief te worden gerealiseerd.

Voor verschillende markten

SalesdockAls leverancier van een slim salesportaal voor verkopers heeft Salesdock de missie om (ver)kopen weer leuk en makkelijk te maken via persoonlijke verkoopkanalen.

Salesdock doet dit voor verschillende markten. Denk daarbij aan energie, telecom en duurzaamheid. Dat laatste zal steeds belangrijker worden met de komst van meer laadpalen, zonnepanelen, et cetera. Met deze tool heeft de verkoper de volledige controle over de salesfunnel.  Efficiënt samenwerken met partners vanuit één portaal is een andere voordeel.

Leadformulieren

De optie leadformulieren in te vullen voor aanverwante producten en deze (later) op te volgen is een van de krachtige features van Salesdock. Daarmee kan de verkoper in een gesprek over bijvoorbeeld een energiecontract aangrijpen om ook over verduurzaming te spreken.

Dankzij gebruiksvriendelijke, uniforme verkoopflows kunnen verkopers zich richten op de klant en een kwalitatief, persoonlijk toegespitst gesprek in verschillende markten.

Ambities

Om de ambitie te waarborgen heeft Salesdock in samenwerking met Joyn – leverancier en marktleider van een loyalty-oplossing – internationale stappen gezet richting buurlanden. Zo is er nu een Belgische Salesdock, inclusief herkenbare Belgische terminologie en de mogelijkheid om de Franse taal in te stellen. Klanten ontvangen daarbij offertes op een vertrouwd .be domein in de voor hen herkenbare taal. Ook is samen met Joyn een Duitse Salesdock opgezet. Hiermee heeft Salesdock de volgende internationale stap gezet in de markt van loyalty. Doel is het salesportaal uiteindelijk geschikt te maken voor iedere markt.

Mobiele versie afsluiten