• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Introductie Customeyes

19-12-2024
customeyes boek
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

customeyes boekCustomeyes is een gerenommeerd klantonderzoeksbureau met jarenlange ervaring in de ICT- en cybersecuritysector. Ons specialisme ligt in het bouwen van betekenisvolle relaties tussen organisaties en hun klanten door helder inzicht te bieden in klantbehoeften en -ervaringen. Wij geloven dat het succes van organisaties direct samenhangt met hoe goed zij in staat zijn hun klanten te begrijpen, te bedienen en te behouden. Daarom helpen wij bedrijven om klantgerichtheid op een hoger niveau te tillen met hoogwaardige klantonderzoeken, scherpe analyses en doelgerichte trajecten.

De naam “Customeyes” is niet toevallig gekozen. Het symboliseert onze unieke werkwijze waarbij we letterlijk door de ogen van de klant kijken. Hierdoor kunnen we organisaties voorzien van op maat gesneden adviezen en oplossingen die volledig aansluiten op hun specifieke behoeften. Iedere organisatie, en dus ook haar klanten, is anders. Daarom staat maatwerk bij ons centraal en zetten we in op inzichten die écht waarde toevoegen.

Inmiddels hebben wij een indrukwekkende benchmark opgebouwd binnen de IT- en cybersecuritysector, dankzij waardevolle samenwerkingen met vooraanstaande bedrijven zoals Proximus NXT, Cegeka, Open Line, Allinq en Connectworks.

 

Onze inzichten
Uit ons onderzoek en onze jarenlange ervaring blijkt dat de IT-sector momenteel voor aanzienlijke uitdagingen staat op het gebied van klantgerichtheid en klanttevredenheid. Veel IT-organisaties excelleren in technische oplossingen, maar missen de brug naar klantrelaties waarin échte meerwaarde wordt geleverd. Klanten van vandaag willen meer dan een bedrijf dat SLA’s nakomt en technische problemen oplost. Ze verwachten een proactieve partner die meedenkt, waarde toevoegt en voortdurend bijdraagt aan hun succes.

Het probleem waar veel IT-organisaties tegenaan lopen, is dat medewerkers uitblinken in technische kennis, maar vaak onvoldoende softskills bezitten om écht klantgericht te kunnen zijn. Een focus op techniek alleen is niet meer voldoende; klantgerichtheid vereist luisteren, meedenken en anticiperen op de behoeften en uitdagingen van klanten. Een klant die zich gehoord en begrepen voelt, is eerder geneigd te blijven en een loyale ambassadeur te worden.

 

Hoe word je klantgericht?
De vraag die veel organisaties zich stellen is: hoe word je als IT-bedrijf nu écht klantgericht? Het goede nieuws is dat klantgerichtheid geen abstract begrip is, maar iets waar je als organisatie concreet aan kunt werken. Daarom hebben wij ons nieuwste e-book ‘Winstgevende groei door klantgericht werken in de IT’ samengesteld. Dit e-book is speciaal ontwikkeld voor IT-bedrijven die willen begrijpen waar de sleutel tot klantgerichtheid ligt en hoe ze hun strategie kunnen verbeteren.

In dit e-book delen we praktische inzichten, voorbeelden en handvatten om direct aan de slag te gaan. We helpen je inzicht te krijgen in de behoeften van je klanten en de stappen die nodig zijn om klantgericht te kunnen werken. Door samen met je klanten te werken aan oplossingen en door proactief in te spelen op hun wensen, creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook duurzame groei en concurrentievoordeel.

Benieuwd naar meer informatie? Download dan hier het e-book!

Tags: marketing

GerelateerdeBerichten

CvdM-logo

ITchannelPRO wijst op regels voor influencers

2025/07/08
SPRKL-Marketing-Dominique-4

Waarom marketing geen soft skill is (maar keiharde business)

2025/06/27
Volgend bericht

Dstny Versterkt Zijn Europese UCaaS Leiderschap

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon