Naast een compleet nieuwe look-and-feel, is ook de website op diverse punten aangepast. Zo kunnen professionals zich aanmelden voor de WhatsApp Alert, waardoor ze als eerste nieuwe openstaande vacatures ontvangen. Verder is de indeling van de informatie die Intrameo wil delen met professionals en partners ook duidelijker en hierdoor makkelijker vindbaar. Met de integratie en koppeling van het intern gebruikte CMS kan Intrameo nog beter de openstaande vacatures delen en zo een beter beeld van het aanbod tonen. En last but not least, gaat Intrameo meer informatie delen over haar mensen en diensten.
Edson Delgado, managing partner bij Intrameo: “In nog geen vijf jaar tijd zijn we uitgegroeid van een startup op 10 vierkante meter met vijf bureaus naar een bedrijf met 35 medewerkers met kantoren in Rijswijk, Antwerpen én Istanboel. Bij deze groei hoort een nieuwe website die aansluit op onze ambitie en daarnaast laat zien wie we zijn, waar we voor staan en waarom wij anders zijn dan andere recruitment bureaus. Onze focus als arbeidsbemiddelaar ligt echt op het lange termijn perspectief voor zowel de professional als onze partner. Zien we de juiste match voor beiden niet, dan zoeken we door. Dat vraagt ons verder te kijken dan een profiel en CV, maar juist te verdiepen in de cultuur bij organisaties en door te vragen naar de intrinsieke motivatie bij onze professionals. Daarnaast bieden wij met Recruitment Process Outsourcing (RPO) een unieke vorm van recruitment, waarbij wij écht onderdeel zijn van het bedrijf van de klant. Met RPO beschikt de klant over een team van specialisten die exclusief voor de klant recruiten. De klant is hiermee verzekerd van een effectief recruitment proces, een sterk en aantrekkelijk werkgeversmerk en talentpools voor de toekomst.”