Intermedia Cloud Communications heeft als eerste leverancier een oplossing geïntroduceerd die UC en CX volledig integreert binnen de Microsoft Teams-applicatie. Door de CC-functionaliteit toe te voegen aan de eerder gelanceerde UC oplossing voor Teams Advanced, zet Intermedia een nieuwe standaard om als de eerste provider beide mogelijkheden naadloos integreert binnen de Teams-omgeving. Het resultaat is een krachtig communicatie- en klantcontact platform.
“Intermedia’s aanpak om zowel UC als CC functionaliteiten direct in Microsoft Teams te integreren, is een belangrijke stap vooruit voor de industrie,†aldus Nancy Jamison, Senior Industry Director, CX Practice, Frost & Sullivan Research. “Door het cloud communicatie platform te verbeteren met deze naadloze integratie, verhoogt Intermedia de productiviteit voor Teams-gebruikers. Het tilt ook de klantcontact naar een hoger niveau. Deze innovatie stelt organisaties in staat om hun bedrijfsvoering te vereenvoudigen, terwijl ze gebruik maken van de vertrouwde Teams-interface, waardoor het eenvoudiger wordt om medewerkers en klanten in de steeds veranderende werkomgeving met elkaar te blijven verbinden.â€
Microsoft Teams transformeren met volledig geïntegreerde CC-mogelijkheden Bouwend op Intermedia’s eerder uitgebrachte UC integratie voor Teams Advanced, transformeert de toevoeging van geavanceerde CC-functionaliteiten Microsoft Teams nu tot een allesomvattend platform voor zowel UC als CX. Deze verbetering stelt bedrijven in staat om gesprekken, chats, SMS en e-mailinteracties naadloos te beheren binnen de Teams-omgeving, terwijl ze blijven profiteren van de samenwerkingsfuncties van Teams, zoals vergaderingen, teamchats en groepsdiscussies.
Belangrijkste UC- en CC-functies omvatten:
- Omnichannel-ondersteuning: Beheer klantinteracties via telefoon, chat, SMS en e-mail – allemaal vanuit de Teams-omgeving.
- Enterprise-grade belmogelijkheden: Beheer oproepen met meer dan 100 geavanceerde functies, zoals wachtrijbeheer, hunt groups, gespreksmonitoring, fluisteren, voicemailtranscriptie.
- AI-gestuurde tools: Gebruik van sentimentanalyse, real-time samenvattingen van interacties en AI-gestuurde evaluaties om supervisors en agenten te helpen klantinteracties continu te verbeteren.
- Wereldwijde connectiviteit en continuïteit: Onbeperkt bellen naar 33 landen, ondersteund door een SLA met 99,999% uptime, met de mogelijkheid om over te schakelen naar de mobiele of browser-app van Intermedia bij een storing in Teams.
- Gestroomlijnde routering en realtime wachtrijbeheer: Zorg ervoor dat klantvragen efficiënt worden doorgestuurd naar de juiste agenten op het juiste moment.
- Geavanceerde analyses en dashboards: Bied supervisors bruikbare inzichten om de prestaties van teams en klanttevredenheid te verbeteren.
“ Onze volledig geïntegreerde UC- en CC-oplossing voor Microsoft Teams biedt organisties nu een krachtige combinatie van geavanceerde communicatie- en klantbelevingsmogelijkheden – allemaal binnen de vertrouwde Teams-omgeving die ze dagelijks gebruiken,†zei Irina Shamkova, Chief Product Officer bij Intermedia. “Met de toevoeging van Contact Center-functionaliteit stellen we bedrijven in staat om zowel de productiviteit van medewerkers als de betrokkenheid van klanten te verhogen binnen één geïntegreerd platform.â€
Zorgeloze prijsstelling en betrouwbaarheid
Microsoft Teams Phone-licenties zijn niet nodig om gebruik te maken van Intermedia’s Teams-integraties. Bedrijven hebben alleen een Microsoft 365 Business Basic (of hoger), een Intermedia UC voor Teams Advanced-licentie en een Intermedia Contact Center voor Teams-licentie nodig.
Naast meer dan 15 jaar Microsoft Gold Certified Partner te zijn, is Intermedia Contact Center ook gecertificeerd voor Microsoft Teams. Dit zorgt ervoor dat gebruikers met vertrouwen en gemak toegang kunnen krijgen tot en gebruik kunnen maken van deze innovatieve en intelligente CX-functies, waar ze zich ook bevinden.
Bovendien worden de oplossingen van Intermedia ondersteund door SLA’s met 99,999% uptime en acht J.D. Power-certificeringen voor uitmuntendheid in technische ondersteuning.