• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita C-IT community

Intermedia Contact Center voor Microsoft Teams

de eerste volledig geïntegreerde Unified Communications- en Klantcontact oplossing voor MS Teams

05-02-2025
intermedia-400
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Intermedia Cloud Communications heeft als eerste leverancier een oplossing geïntroduceerd die UC en CX volledig integreert binnen de Microsoft Teams-applicatie. Door de CC-functionaliteit toe te voegen aan de eerder gelanceerde UC oplossing voor Teams Advanced, zet Intermedia een nieuwe standaard om als de eerste provider beide mogelijkheden naadloos integreert binnen de Teams-omgeving. Het resultaat is een krachtig communicatie- en klantcontact platform.

intermedia-400“Intermedia’s aanpak om zowel UC  als CC functionaliteiten direct in Microsoft Teams te integreren, is een belangrijke stap vooruit voor de industrie,” aldus Nancy Jamison, Senior Industry Director, CX Practice, Frost & Sullivan Research. “Door het cloud communicatie platform te verbeteren met deze naadloze integratie, verhoogt Intermedia de productiviteit voor Teams-gebruikers. Het tilt ook de klantcontact naar een hoger niveau. Deze innovatie stelt organisaties in staat om hun bedrijfsvoering te vereenvoudigen, terwijl ze gebruik maken van de vertrouwde Teams-interface, waardoor het eenvoudiger wordt om medewerkers en klanten in de steeds veranderende werkomgeving met elkaar te blijven verbinden.”

Microsoft Teams transformeren met volledig geïntegreerde CC-mogelijkheden Bouwend op Intermedia’s eerder uitgebrachte UC integratie voor Teams Advanced, transformeert de toevoeging van geavanceerde CC-functionaliteiten Microsoft Teams nu tot een allesomvattend platform voor zowel UC als CX. Deze verbetering stelt bedrijven in staat om gesprekken, chats, SMS en e-mailinteracties naadloos te beheren binnen de Teams-omgeving, terwijl ze blijven profiteren van de samenwerkingsfuncties van Teams, zoals vergaderingen, teamchats en groepsdiscussies.

Belangrijkste UC- en CC-functies omvatten:

  • Omnichannel-ondersteuning: Beheer klantinteracties via telefoon, chat, SMS en e-mail – allemaal vanuit de Teams-omgeving.
  • Enterprise-grade belmogelijkheden: Beheer oproepen met meer dan 100 geavanceerde functies, zoals wachtrijbeheer, hunt groups, gespreksmonitoring, fluisteren, voicemailtranscriptie.
  • AI-gestuurde tools: Gebruik van sentimentanalyse, real-time samenvattingen van interacties en AI-gestuurde evaluaties om supervisors en agenten te helpen klantinteracties continu te verbeteren.
  • Wereldwijde connectiviteit en continuïteit: Onbeperkt bellen naar 33 landen, ondersteund door een SLA met 99,999% uptime, met de mogelijkheid om over te schakelen naar de mobiele of browser-app van Intermedia bij een storing in Teams.
  • Gestroomlijnde routering en realtime wachtrijbeheer: Zorg ervoor dat klantvragen efficiënt worden doorgestuurd naar de juiste agenten op het juiste moment.
  • Geavanceerde analyses en dashboards: Bied supervisors bruikbare inzichten om de prestaties van teams en klanttevredenheid te verbeteren.

“ Onze volledig geïntegreerde UC- en CC-oplossing voor Microsoft Teams biedt organisties nu een krachtige combinatie van geavanceerde communicatie- en klantbelevingsmogelijkheden – allemaal binnen de vertrouwde Teams-omgeving die ze dagelijks gebruiken,” zei Irina Shamkova, Chief Product Officer bij Intermedia. “Met de toevoeging van Contact Center-functionaliteit stellen we bedrijven in staat om zowel de productiviteit van medewerkers als de betrokkenheid van klanten te verhogen binnen één geïntegreerd platform.”

Zorgeloze prijsstelling en betrouwbaarheid

Microsoft Teams Phone-licenties zijn niet nodig om gebruik te maken van Intermedia’s Teams-integraties. Bedrijven hebben alleen een Microsoft 365 Business Basic (of hoger), een Intermedia UC voor Teams Advanced-licentie en een Intermedia Contact Center voor Teams-licentie nodig.

Naast meer dan 15 jaar Microsoft Gold Certified Partner te zijn, is Intermedia Contact Center ook gecertificeerd voor Microsoft Teams. Dit zorgt ervoor dat gebruikers met vertrouwen en gemak toegang kunnen krijgen tot en gebruik kunnen maken van deze innovatieve en intelligente CX-functies, waar ze zich ook bevinden.

Bovendien worden de oplossingen van Intermedia ondersteund door SLA’s met 99,999% uptime en acht J.D. Power-certificeringen voor uitmuntendheid in technische ondersteuning.

Tags: Microsoft TeamsUC

GerelateerdeBerichten

yeastar_logo

Update voor het Yeastar P-Series-telefoonsysteem

2025/07/29
enreach

Enreach lanceert Mobile on Microsoft Teams in samenwerking met AudioCodes

2025/06/04
Volgend bericht
Microsoft Dynamics 365

Veranderingen bij Microsoft EMEA

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more

European Resilience Summit – Berlin

18-09-2025 @ 09:00 , more

Regional Development Roundtable on Limburg’s Digital Infrastructure

04-09-2025 - 17:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Creating4U.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Creating4U.nl.