• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Initiatief ‘HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk’ helpt retailers gratis met online verkoop en klantenservice

01-04-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Ondernemer Nick Blom start met de campagne ‘HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk’ om retailers drie maanden gratis te helpen hun winkelpersoneel aan het werk te houden door ze online in te zetten en híer proactief klanten te helpen en begeleiden in het aankoopproces middels live chat.

De afgelopen 5 jaar ontwikkelde ondernemer Nick Blom vanuit zijn bedrijf LiveChat Service speciale chatsoftware waarmee medewerkers direct de mogelijkheid hebben om online vragen van websitebezoekers laagdrempelig en snel te beantwoorden. De campagne HouJeWinkelMeisjeAanHetWerk rondom chatsoftware dat binnen enkele minuten gratis toe te voegen en te gebruiken is. Het aanbod geldt vooralsnog voor 3 maanden, maar daarbij houdt CEO Nick Blom een slag om de arm: ‘We kunnen de toekomst natuurlijk niet voorspellen, dus hoe lang het uiteindelijk nodig blijkt voor retailers om door deze Corona crisis te komen weten we nu nog niet.’

Retailers kunnen zich aanmelden via www. HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk.nl om proactief met hun online winkel aan de slag te gaan.

 

 

‘Winkelmeisjes’ meeverhuizen naar de webwinkel

Door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus sluiten steeds meer winkels noodgedwongen hun deuren. Nu duizenden winkelmedewerkers gedwongen thuiszitten dreigen veel retailers het contact met hun klanten en de bijbehorende omzet te verliezen. Ondernemer Nick Blom, CEO van LiveChat Service, heeft de oplossing. “Verhuis het ‘winkelmeisje’ mee naar de webwinkel. Zo zorg je dat je verkoopmedewerkers proactief in gesprek gaan met potentiële klanten en bezoekers van je webshop. Met live chat creëer je zo je eigen digitale winkelmeisje en kun je de omzet van webshops vergroten.” Door het sluiten van bedrijven, kunnen veel bezoekers van websites vaak alleen per mail of telefonisch hun vragen stellen. Dit zorgt voor extra druk op de klantenservice-afdelingen die zelf soms te kampen hebben met onderbezetting door ziekte of thuiswerk. Live chatten met klanten verhoogt de conversie van webshops en kan vanuit elke gewenste locatie. De medewerker kan vanuit huis met de online klant chatten.

 

Meer informatie: www.HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk.nl

GerelateerdeBerichten

Wie dacht aan India als land dat kijkt naar Digitale Soevereiniteit?

2025/08/04

Waarom je AI niet nodig hebt als je je klantreis snapt

2025/08/04
Volgend bericht

Beveiliging en netwerkprestaties grootste uitdagingen IT-beslissers bij inzet UCaaS en CCaaS

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon