• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita C-IT community

Indy Veldt over geslaagd partnerevent en toekomst van Telador

‘Nieuwe AI-tools voor partners’

22-07-2025
Indy Veldt Telador
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Telador heeft dit voorjaar drie AI-tools gelanceerd die zeer interessant zijn voor resellers van telefonie en IT-dienstverleners. Tijdens het goedbezochte partnerevent van de telecomprovider presenteerde commercieel directeur Indy Veldt de diensten AI Voice Agents, AI Transcripties en AI Text-to-Speech. “Hiermee is AI op een betrouwbare, verantwoorde en veilige manier beschikbaar voor onze partners en hun klanten.”

Indy Veldt TeladorTelador is een vooruitstrevende telecomprovider met een volledig cloudgebaseerd communicatieplatform waarmee IT- en telecomresellers onder eigen merknaam diensten kunnen aanbieden zoals hosted VoIP, SIP-trunks, CRM-integraties en Microsoft Teams-koppelingen. Dankzij het whitelabel-model hebben partners volledige controle over hun propositie richting eindklanten.

Volgens commercieel directeur Indy Veldt onderscheidt Telador zich door snelheid, gebruiksgemak en integratiemogelijkheden. “Partners kunnen in een paar klikken nieuwe klanten activeren, gebruikers toevoegen of migraties uitvoeren. Een gemiddelde mkb-omgeving is binnen een half uur geactiveerd”, aldus Indy. “Dat betekent sneller schakelen en een hogere klanttevredenheid. Daarnaast bieden we krachtige API’s en koppelingen met gespecialiseerde software, waardoor partners eenvoudig maatwerk kunnen leveren voor nichemarkten. Flexibiliteit en schaalbaarheid staan centraal in ons platform.”

De betrokkenheid bij partners blijkt ook uit het recent georganiseerde partnerevent in Amsterdam, waar ruim 100 resellers aanwezig waren. “De opkomst was zó groot dat we het programma moesten splitsen in twee groepen”, vertelt Indy enthousiast. “Onze partners kregen een interactieve tour langs de nieuwste innovaties, waaronder onze recent gelanceerde AI-tools, en een blik op wat er nog komt. De energie en feedback waren geweldig. Bij Telador staat één ding centraal: partners maximaal ondersteunen en ontzorgen – technisch, commercieel en operationeel. Dat is de kracht van samenwerken met Telador.”

AI-tools voor resellers

De drie diensten die Telador tijdens het event heeft gepresenteerd, zijn voor partners beschikbaar in de Marketplace van Telador en vormen samen een geautomatiseerd ecosysteem waarin alle communicatiecomponenten naadloos samenwerken. Zo kunnen partners zelf bepalen met welke (AI-)software ze hun dienstverlening aan klanten willen koppelen. “De diensten passen in onze visie om partners te ondersteunen met complete, betrouwbare en flexibele telefonieoplossingen”, zegt Indy. “Met automatiseringen en onze technische expertise nemen we hen werk uit handen zodat zij zich kunnen richten op klanttevredenheid en groei. AI is natuurlijk innovatief en past dus goed bij ons portfolio, al zijn we ons ook bewust van een veilige opslag van data. Zo bieden we altijd minimaal twee vergelijkbare integratiemogelijkheden, waarvan minimaal een van de twee de data opslaat in Europa. Met duidelijke informatie over deze partijen kunnen onze partners en hun klanten zelf de keuze maken door wie en waar de data wordt opgeslagen.”

AI Voice Agents

De dienst AI Voice Agents kan gesprekken automatisch beantwoorden en wanneer nodig ook doorverbinden. “Resellers hebben hiermee de mogelijkheid om een Voice Agent aan te bieden aan hun klanten”, vertelt Indy. “Dat de technologie werkt, blijkt wel uit de eerste klanten die de technologie al gebruiken, zoals een apotheek waar je door middel van AI Voice Agent een herhaalrecept kan bestellen. AI verbetert dus de inkomende bereikbaarheid van organisaties wat natuurlijk superbelangrijk is. Alle bellers worden automatisch te woord gestaan wat zorgt voor een soepele en professionele eerste kennismaking en een betere beleving voor klanten.”

AI Transcripties

Telador heeft tijdens het partnerevent ook de tool AI Transcripties gelanceerd die gesprekken direct kan omzetten naar tekst, inclusief inzichten en acties. De automatische transcriptie zorgt ervoor dat gesprekken duidelijk worden samengevat. “Je kunt zelfs belangrijke actiepunten uit je gesprek direct in je CRM laten zetten, zodat je altijd overzicht hebt. Vooral mkb-bedrijven zullen dit waarderen want hiermee kunnen ondernemers zich focussen op hun core business”, denkt Indy.

AI Text-to-Speech

AI Text-to-Speech is een dienst waarmee klanten snel en eenvoudig meldteksten kunnen genereren voor hun belmenu’s. Indy: “Je maakt eenvoudig een tekst aan en ons platform zet die automatisch om naar een audiobestand. Dit voeg je makkelijk toe aan je belplan en zo heb je een professionele en persoonlijke touch wanneer klanten, leveranciers en relaties je bellen.”

Hand in hand met resellers

Nieuwe technologie zoals AI en machine learning zorgt voor krachtiger digitale agents die medewerkers werk uit handen nemen. De nieuwe AI-tools zijn warm ontvangen tijdens het partnerevent. “We spreken graag met partners want zij zijn ons verlengstuk naar de markt”, zegt Indy. “Zij zijn de voelsprieten naar klanten en wij zorgen voor de expertise en technologie van een veilig en betrouwbaar platform. Met ons platform kunnen partners hun klanten optimaal bedienen en hebben ze de ruimte om zelf te bepalen welke software of AI-modellen ze willen gebruiken. Die nauwe samenwerking maakt dat we ieder jaar een mooie en brede groei zien.”

 

Wil je meer weten over de AI-tools van Telador, neem dan contact op met Indy Veldt via i.veldt@telador.nl of telefonisch op 020 2103 214.

(dit artikel verscheen eerder in ITchannelPRO magazine 2025-02)

Tags: ITchannelPRO Magazinetelecomprovider

GerelateerdeBerichten

Odido Peter Gijzenberg 1_G3_light

Peter Gijzenberg van Odido over 5G Internet voor Bedrijven

2025/07/21
MichelWals-RoyvanWeert-400

Interview Michel Wals en Roy van Weert (MMD en AOC)

2025/07/18
Volgend bericht
Leeg Datacenter NAP

Onzin over werkgelegenheid door datacenters

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more

European Resilience Summit – Berlin

18-09-2025 @ 09:00 , more

Regional Development Roundtable on Limburg’s Digital Infrastructure

04-09-2025 - 17:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Creating4U.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Creating4U.nl.