Xelion is een gevestigde naam in de telecomwereld met een sterke oplossing. Om nog succesvoller te worden, heeft Mark Blomme het salesteam van Xelion per 1 november versterkt. ITchannelPRO maakt kennis met de nieuwe partnermanager.
“Met de opkomst van mobiele communicatie en de rol van IP in de moderne telecom veranderde alles snel”, zegt Mark. “Ik ben lang in het resellerkanaal actief geweest en kan nu aan de andere kant van de tafel aanschuiven. Met al mijn ruime ervaring begrijp ik goed welke aspecten een rol spelen bij het maken van keuzes. Dat gaat me helpen in mijn nieuwe rol.”
Rol als partnermanager
Over de opdracht bij Xelion kan Mark vol verve spreken. Mark: “Als partnermanager ben ik nu bezig met mij te introduceren bij partners en ga samen met hen een verdere invulling geven aan de groeiambities van Xelion. We gaan partners actief ondersteunen met onder andere trainingen aan verkopers en het verzorgen van demo’s bij eindklanten. Zo zorgen we ervoor dat de slagingskansen enorm stijgen.”
In dit proces staat het verhaal van Xelion, een onafhankelijke Nederlandse onderneming in Delft met een cloudtelefonie oplossing die qua gebruiksgemak en functionaliteit toonaangevend is in de markt centraal. “Onze unieke aanpak en persoonlijke aandacht voor partners en eindklanten staan voorop. Wij luisteren goed naar de wensen in de markt en die koppelen we terug aan onze ontwikkelaars om het product te perfectioneren.”
Meer weten over Xelion en de dienstverlening? Zoek dan contact via 015 251 14 11 of mail naar info@xelion.nl.
(dit artikel verscheen eerder in ITchannelPRO magazine 01-2023)