De nieuwe Humly Booking Device pakt de evoluerende hybride werkplek aan en biedt personeel en bezoekers een veelzijdige capacitief touchscreen oplossing om beschikbare boekbare ruimtes op de campus te bekijken en te reserveren. De flexibiliteit is in evenwicht met een compact en stijlvol ontwerp dat de totale kosten van eigendom reduceert tot een storend niveau zonder afbreuk te doen aan kwaliteit of duurzaamheid.
Geavanceerde functies
Humly’s doordachte engineering voegt verschillende geavanceerde functies toe die het apparaat nog indrukwekkender maken. Het Humly Booking Device integreert bijvoorbeeld besturingsfunctionaliteit voor verstelbare bureaus, met automatische aanpassingen aan de gewenste hoogte van elke werknemer. Door een sensor aan te sluiten – eenvoudig te realiseren dankzij de open API – kunnen gebruikers bij binnenkomst een telefooncel of kleine focusruimte reserveren.
Het Humly Booking Device kan worden gebruikt om reserveringen voor alle boekbare ruimtes te beheren, van de parkeergarage tot een willekeurig aantal vergader- en ontmoetingsruimtes. De hoge resolutie display toont alle beschikbare inventaris om te boeken, met touchscreen mogelijkheid om boekingen te initiëren. Het apparaat werkt naadloos samen met Humly Reservations software om alle middelen te boeken. Zo ontstaat naadloos geïntegreerde hardware- en softwareoplossing die Humly verder zal ontwikkelen om meer toepassingen te ondersteunen. De Humly Booking Device is nu ook compatibel met Microsoft Exchange, Microsoft Office 365 en Google Workspace om de boekingsmogelijkheden en functionaliteit uit te breiden.
Humly CEO Anders Karlsson merkt op dat het bedrijf met de Humly Booking Device een nieuw productsegment wilde creëren met behoud van de stijl en ontwerpkenmerken die de Humly-producten direct herkenbaar maken. “Onze missie is het leveren van echte innovatie voor de hybride werkplek die gebruikers helpt om op eenvoudige wijze en zonder afleiding werkplekken te vinden en samen te werken”, aldus Karlsson. “Wij denken dat het Humly Booking Device een belangrijk gat in de markt vult als een moeiteloos apparaat dat de aandacht van de gebruiker niet opeist. We hebben het apparaat zo ontworpen dat het op vele manieren nuttig en intuïtief is, van het eenvoudig maken van het boeken van ruimtes, het lokaliseren van bureaus en het snel zoeken naar informatie dankzij de heldere gebruikersinterface. We hebben er ook op gelet een duurzaam product te ontwikkelen dat gedurende zijn levenscyclus een tijdloze uitstraling op de werkplek behoudt.”
Gespecialiseerde user cases
Die “werkplek” hoeft ook geen standaard kantoorgebouw of campus te zijn, zoals Karlsson uitlegt. “De Humly Booking Device kan worden gebruikt voor meer gespecialiseerde user cases in bijvoorbeeld ziekenhuizen en onderzoekslaboratoria,” voegt hij eraan toe. “We zien mogelijkheden voor deze apparaten buiten onderzoeks- en behandelkamers, of als apparaten op schappen die aangeven wie apparatuur heeft uitgecheckt. In zijn eenvoudigste vorm kan het een dynamisch naamplaatje zijn voor kantoorkamers dat de bewoners en de beschikbaarheidsstatus weergeeft. En met zijn open API, ingebouwde functionaliteit en bevestigingsaccessoires zijn de integratiemogelijkheden eindeloos.”
Over montagemogelijkheden gesproken, de Humly Booking Device kan horizontaal of verticaal op elk materiaal worden gemonteerd. De Humly Booking Device wordt gevoed via PoE en gerecycled plastic is gebruikt voor het productontwerp, wat Karlsson noemt als “een belangrijke mijlpaal in onze langetermijnvisie op duurzaamheid.”