Helder Telecom & ICT, gevestigd in Waalwijk, selecteert The Voice of O365 als aanvulling op haar bestaande hosted-diensten. Microsoft Office 365 Business Premium, E3 en E5 plan gebruikers zijn hierdoor in staat om Skype for Business Online als volwaardige telefooncentrale in de Cloud in te zetten.
The Voice of O365 is een hosted dienst die Office 365 (Business premium, E3 en E5 plan) gebruikers en haar organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online (voorheen Lync 2010/13) te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de Cloud.
The Voice of O365, geleverd door SoftApp-ditribution, voegt PSTN-toegang toe aan Office 365. Hierdoor is het, met de bestaande Skype for Business licentie (onderdeel van Office 365), mogelijk te telefoneren precies zoals men dat met zijn huidige telefooncentrale of hosted voice telefoniedienst gewend is. Door het toevoegen van The Voice of O365 licentie beschikt de gebruiker over fundamentele gesprekscontrole-taken zoals: het plaatsen en ontvangen van telefoonoproepen, het intern of extern doorverbinden van gesprekken (met of zonder aankondiging), het gesprek in de wacht zetten et cetera.
Een nieuwe kijk op telefonie
Dimmen Wesdijk, algemeen directeur van Helder Telecom & ICT zegt over deze samenwerking: “Wij zijn continu op zoek naar manieren om telefonie en werken eigentijds en flexibel aan te bieden aan klanten. The Voice of O365 geeft een nieuwe kijk op telefonie. Deze visie stelt ons in staat om klanten te laten profiteren van telefonie in de Cloud; gedeeltelijk gebruikmakend van bestaande applicaties. The Voice of O365 breidt de mogelijkheden van Office 365 uit. Hiermee wordt enerzijds de waarde van O365 versterkt en anderzijds de bestaande bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX of hosted telefooncentrale) overbodig gemaakt. Deze applicatie is voor ons om die reden een logische toevoeging.”
Jeroen André de la Porte, CEO SoftApp-distribution vult aan: “Wij zijn zeer verheugd een samenwerking met Helder Telecom & ICT aan te mogen gaan. Helder is professioneel, servicegericht en maakt het mogelijk dat klanten met hun leveranciers, het thuisfront en hun collega’s bereikbaar zijn, vanaf ieder willekeurig apparaat en op iedere gewenste locatie en tijdstip.”
“The Voice of O365 biedt naast PSTN-toegang ook de mogelijkheid tot het gebruik van hosted Contact Center software, PC Bedienpost software en Mobile Presence software waardoor Skype for Business online als volwaardige PABX-vervanger’ aangemerkt mag worden.”