Esprit ICT stelt Martijn Boshuis aan als Chief Healthcare Officer

Martijn Boshuis is binnen Esprit ICT aangesteld als Chief Healthcare Officer (CHO). Hij combineert deze rol met zijn functie als Algemeen Directeur van Yourizon, de in zorg gespecialiseerde dochteronderneming van Esprit ICT.

Met de aanstelling van Martijn als CHO benadrukt Esprit ICT het belang van de zorgsector voor de snelgroeiende MSP en haar unieke positie als totaaloplosser voor de zorg op het gebied van samenwerking rond de digitale werkplek, zorgautomatisering en -alarmering.

Maatschappelijke problemen oplossen

Martijn Boshuis brengt een schat aan ervaring mee als het gaat om de digitalisering van de zorg. Hij ziet dan ook dat technologie een sleutelrol kan spelen bij het oplossen van veel maatschappelijke problemen in deze sector: “In zowel de care- als de curesector zien we dat de druk op zorgmedewerkers steeds groter wordt. Wij willen met onze technologie die zorgmedewerker helpen, zodat zij effectiever én meer mensgericht kunnen werken. Ze zijn niet de zorg ingegaan om computers te bedienen, maar om mensen te helpen. En dat is precies waar we met Esprit ICT en onze ecosysteempartners in de zorgsector voor staan. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om met het team van Esprit ICT deze uitdagingen aan te pakken en te helpen oplossen.”

Groei en specialisatie

Tom Tank, CEO van Esprit ICT, verwelkomt Martijn in het directieteam en ziet zijn komst als een waarborg voor het behouden van de marktleiderspositie in de zorg die Esprit ICT vervult, én als fundament voor verdere groei in Nederland en daarbuiten: “Met de kennis en ervaring van Martijn zijn we in staat onze positie in Nederland verder te bestendigen en uit te bouwen. Daarnaast zullen we ook in bijvoorbeeld België, waar we eerder dit jaar Televic Healthcare Solutions overnamen, Esprit ICT verder op de kaart gaan zetten – zowel in de zorg als daarbuiten. Dankzij het unieke portfolio van best-in-class Digital Workspace-oplossingen en speciaal voor de zorgsector ontwikkelde automatiserings- en alarmeringsoplossingen kunnen we de zorgsector helpen bij het aanpakken van de belangrijkste uitdagingen op het gebied van werkdruk en het creëren van meer aandacht en tijd voor de patiënt.”

 

Mobiele versie afsluiten