Enreach heeft het Deense HeroBase overgenomen en breidt zo zijn productaanbod uit met, naar eigen zeggen, een volledig AVG-conforme cloud contactcenter-oplossing voor partners en klanten in heel Europa. Tegelijkertijd vergroot Enreach de aanwezigheid in Scandinavië.
HeroBase verkoopt haar eigen software, Hero Outbound, aan meer dan 175 klanten in acht landen en verwerkt meer dan 250 miljoen oproepen per jaar. Het Deense bedrijf ontwikkelt sinds 2016 flexibele en multichannel salesoplossingen voor middelgrote tot grote bedrijven. HeroBase heeft in 2018 de overname gedaan van CampaignOne en voegde zo marketing automatiseringstools toe aan haar portfolio en betrad hiermee de Zweedse en Finse markt. HeroBase lanceerde in 2018 haar geïntegreerde betalingsdienst Hero Payments.
HeroBase blijft onafhankelijk opereren, maar profiteert ook de voordelen en synergie in de Enreach-groep. Het bedrijf met 40 medewerkers blijft gevestigd in Kopenhagen. CEO Casper Langhoff en zijn managementteam blijven aan. “De overname is een strategische en weloverwogen beslissing die de groei van onze bestaande klanten en van de hele groep op het gebied van contactcenters faciliteert. Een goed voorbeeld is de synergie tussen HeroBase en Masvoz dat ook in de Enreach-groep zit.”
Buy-and-build
Bron: Enreach