• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

Enreach versterkt contactcenter-aanbod met Deense HeroBase

08-09-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Enreach heeft het Deense HeroBase overgenomen en breidt zo zijn productaanbod uit met, naar eigen zeggen, een volledig AVG-conforme cloud contactcenter-oplossing voor partners en klanten in heel Europa. Tegelijkertijd vergroot Enreach de aanwezigheid in Scandinavië.

HeroBase verkoopt haar eigen software, Hero Outbound, aan meer dan 175 klanten in acht landen en verwerkt meer dan 250 miljoen oproepen per jaar. Het Deense bedrijf ontwikkelt sinds 2016 flexibele en multichannel salesoplossingen voor middelgrote tot grote bedrijven. HeroBase heeft in 2018 de overname gedaan van CampaignOne en voegde zo marketing automatiseringstools toe aan haar portfolio en betrad hiermee de Zweedse en Finse markt. HeroBase lanceerde in 2018 haar geïntegreerde betalingsdienst Hero Payments.

HeroBase blijft onafhankelijk opereren, maar profiteert ook de voordelen en synergie in de Enreach-groep. Het bedrijf met 40 medewerkers blijft gevestigd in Kopenhagen. CEO Casper Langhoff en zijn managementteam blijven aan. “De overname is een strategische en weloverwogen beslissing die de groei van onze bestaande klanten en van de hele groep op het gebied van contactcenters faciliteert. Een goed voorbeeld is de synergie tussen HeroBase en Masvoz dat ook in de Enreach-groep zit.”

Buy-and-build

Enreach is het moederbedrijf van onder meer Voiceworks, Eazit en i4IP en is een grote aanbieders van zakelijke communicatie en samenwerkingsoplossingen in Europa. Het bedrijf wordt gesteund door investeringsmaatschappij Waterland. CEO Stijn Nijhuis (foto rechts) stelt dat de overname van HeroBase bijdraagt bij aan de buy-and-build strategie om één van Europa’s marktleiders te worden op het gebied van Unified Communications. “Het toevoegen van HeroBase perfect sluit perfect aan bij onze laatste overname van Masvoz en daarmee ons doel om een volledig cloud contactcenter-aanbod te kunnen aanbieden. Met Masvoz en HeroBase bieden we direct een toonaangevende ‘one-stop-shop’ cloud contact center-oplossing voor Enreach-klanten in heel Europa.”

Bron: Enreach

Tags: overname

GerelateerdeBerichten

Techone-400400

MatenICT en Systra ICT overgenomen door Techone

2025/08/15
nieuws

Kort nieuws Mediamarkt en Siewert & Kau

2025/07/31
Volgend bericht
synology-nas

De NAS blijft handig en belangrijk voor de zakelijke markt

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

ArrowFest 2025

02-10-2025 - 22:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon