• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

‘Enreach maakt AI eenvoudig en bereikbaar voor het mkb’

Bart Sotthewes van Enreach over AI voor het mkb

02-12-2024
Bart-Sotthewes-400
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Nog geen 10 procent van het mkb benut AI in klantcontact en bedrijfsprocessen. Enreach biedt toegankelijke AIoplossingen binnen zijn alles-in-één propositie Enreach Contact die de efficiëntie verhogen en processen versimpelen. Dankzij kant-en-klare templates zijn deze oplossingen direct inzetbaar, zonder technische kennis. Zo wordt AI nu écht toegankelijk voor het mkb, zo betoogt Bart Sotthewes van Enreach.

Bart-Sotthewes-400Enreach is een toonaangevende speler in zakelijke communicatie en levert innovatieve oplossingen die bedrijven ondersteunen bij efficiënter werken en betere bereikbaarheid. Vanuit het kantoor in Almere bedient Enreach klanten zowel via een netwerk van honderden resellers als rechtstreeks. De missie van Enreach is complexe technologie toegankelijk maken voor zowel partners als het mkb. Op die manier profiteert iedere organisatie van de kracht van moderne communicatie.

Onbenut potentieel

AI blijft voor veel mkb-bedrijven echter een onbenut potentieel: onderzoek toont aan dat minder dan 10% van deze bedrijven AI inzet voor klantcontact of operationele verbetering. “Veel ondernemers ervaren AI nog steeds als complex en onbereikbaar”, aldus Bart Sotthewes, Product Manager bij Enreach en verantwoordelijk voor de AIintegratie. “Eenvoudig te automatiseren processen, zoals afspraken plannen, terugkerende bestellingen, klantenservice buiten kantoortijden en meer, worden zo toegankelijk voor een brede zakelijke doelgroep in Nederland.”

De AI-oplossingen van Enreach gaan verder dan de gangbare marketingtools en zijn specifiek ontworpen om de bedrijfsprocessen binnen bedrijven te verbeteren, zowel op het gebied van klantenservice als operationele processen. “De no-code en low-code tools zijn speciaal ontwikkeld voor bedrijven zonder technische teams”, legt Bart uit. “Met deze tools kunnen organisaties hun eigen AI-oplossingen creëren zonder programmeerkennis. Hierdoor verbeteren bedrijven hun bereikbaarheid en blijft de werkdruk beheersbaar, zodat medewerkers zich kunnen richten op waardevolle klant­ contacten.”

Uitgebreide menukaart

Gebruikers kunnen kiezen uit een uitgebreide menukaart van verschillende AI-integraties, van geautomatiseerde planning tot slimme WhatsApp-integraties. “Het doel is om de drempelte verlagen voor AI binnen het mkb. Veel AI-oplossingen worden als complex gezien, maar bij Enreach draait alles om eenvoud en directe toepasbaarheid. Zo kan AI een directe bijdrage leveren aan klantcontacten en bedrijfsprocessen”, aldus Bart.

AI van Enreach tijdens Cloud Expo

Op 4 en 5 december biedt Enreach tijdens Cloud Expo de mogelijkheid om AI en de AI-oplossingen van Enreach in actie te zien op stand 212. Bart geeft hier een presentatie waarin wordt uitgelegd hoe Enreach AI toegankelijk, betaalbaar en eenvoudig maakt voor het mkb.

Wil je net als 400 andere resellers ook innovatieve diensten zoals AI-integraties leveren aan het mkb met behoud van klanteigendom? Of wil je partner worden van Enreach? Mail dan naar communicatie.nl@enreach.nl.

 

(dit artikel verscheen eerder in ITchannelPRO magazine 2024 #05)

Tags: AICloud ExpoITchannelPRO Magazine

GerelateerdeBerichten

Wat hebben een student, AI en persberichten met elkaar te maken?

2025/08/07

Waarom je AI niet nodig hebt als je je klantreis snapt

2025/08/04
Volgend bericht
Eric Fronik (Evolve IP)-ICP-2024-05

Evolve IP toont UCaaS-oplossing op Cloud Expo

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon