masvoz en Telsome gaan vanaf vandaag verder als Enreach. Na de acquisitie van Telsome in januari 2022 hadden de twee organisaties hun bedrijfsoperaties al samengevoegd.
Door het combineren van de omnichannel cloud contact center oplossing van masvoz met de MVNO-mogelijkheden en het MKB-verkoopkanaal van Telsome, zijn de twee bedrijven erin geslaagd samen te groeien op de Spaanse markt.
Enreach Spanje is met deze samenvoeging de Spaanse nummer een B2B-telco gespecialiseerd in slimme cloud telefonie en omnichannel cloud contact center oplossingen. Hiermee kunnen klanten in heel Europa telefonie combineren met WebChat, WhatsApp en e-mail. Gesprekken kunnen daarbij worden geoptimaliseerd met behulp van conversational artificial intelligence (AI).
Stijn Nijhuis, CEO van Enreach: “Vandaag verwelkomen wij masvoz en Telsome onder de merknaam Enreach, als symbool van hun volledige integratie in onze groep. Met deze naamswijzigingen harmoniseren we onze Spaanse activiteiten en leggen we de basis voor verdere groei in deze belangrijke geografische markt. Daarnaast is het een nieuwe mijlpaal in onze ambitie om in heel Europa één uniform en sterk merk neer te zetten.”