• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

Enreach introduceert Shomi

de persoonlijke assistent op basis van AI voor slimme zakelijke communicatie

17-04-2025
enreach
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Enreach lanceert Shomi, een AI-aangedreven persoonlijke assistent die zakelijke communicatie en samenwerking efficiënter maakt.

enreachAls onderdeel van de Enreach Contact unified communications-oplossing biedt Shomi intelligente ondersteuning die helpt bij het optimaliseren van bereikbaarheid, het stroomlijnen van werkprocessen en het beheren van oproepen, voicemailberichten en dagelijkse taken, waardoor gebruikers meer tijd krijgen om zich te concentreren op wat echt belangrijk is.

Gebouwd op Enreach’s eigen Conversational AI-technologie en een diepgaand begrip van de diverse behoeften van bedrijven in heel Europa, weerspiegelt Shomi de toewijding van het bedrijf om geavanceerde technologie toegankelijk te maken voor bedrijven van elke omvang. Het zorgt ervoor dat AI-tools iedere gebruiker in staat stelt om productiever te werken. Shomi maakt AI praktisch, intuïtief, leuk en toegankelijk – zelfs voor kleine en middelgrote bedrijven.

Een slimmere manier van werken

Shomi is ontworpen om gebruikers te helpen gefocust en in controle te blijven over hun communicatie en werkprocessen. Het vereenvoudigt taken die normaal gesproken tijd en moeite kosten, zoals het beheren van oproepen, het samenvatten van vergaderingen of het delen van notities.

De belangrijkste functionaliteiten waar Shomi gebruikers mee gaat helpen zijn:

  • Gespreksscreening – Shomi beantwoordt oproepen, legt de intentie van de beller vast en helpt je bepalen hoe je wilt reageren.
  • Gespreksanalyse – Vat telefoongesprekken samen, genereert transcriptie en brengt belangrijke actiepunten naar voren.
  • Offline meeting analyse – Neemt offline vergaderingen op, genereert transcriptie en brengt belangrijke actiepunten naar voren.
  • Slimme voicemail – Zet voicemailberichten om in tekst, zodat je ze kunt lezen en beantwoorden wanneer het jou uitkomt.

Enreach is Shomi verder aan het ontwikkelen tot een nog slimmere AI-assistent die gebruikers proactief ondersteunt bij het optimaliseren van hun productiviteit. In de toekomst zullen de slimme en op maat gemaakte integratiemogelijkheden van Shomi in CRM-systemen, Microsoft Outlook en meer werkprocessen stroomlijnen, de efficiëntie van planningen verhogen en op maat gemaakte oplossingen bieden voor specifieke behoeften, meer productiviteit en gepersonaliseerde klantinteracties.

AI toegankelijk voor iedereen

“Met Shomi introduceren we een AI-assistent die professionals echt helpt om slimmer te werken, niet harder. Door onderbrekingen te verminderen en het afronden van tijdrovende taken te versnellen, verhoogt Shomi de productiviteit en efficiëntie en verbetert uiteindelijk de gebruikerservaring,” zegt Koen van Geffen, CTO van Enreach. “Wij herdefiniëren de rol van AI in zakelijke communicatie door het een praktische en alledaagse assistent te maken, in plaats van een complexe technologie. Dit sluit perfect aan bij onze missie om geavanceerde technologie toegankelijk te maken voor iedereen, zodat het ten goede komt aan bedrijven van elke omvang.”

Shomi maakt deel uit van Enreach Contact, de gebruiksvriendelijke en schaalbare UCaaS-oplossing van Enreach die spraak, chat, video, geavanceerd oproepbeheer en AI-functionaliteiten combineert, samen met vaste en mobiele connectiviteit. Enreach Contact speelt in op de digitale transformatiebehoeften van bedrijven, maakt communicatie vloeiender, integratie naadloos en thuiswerken toegankelijk voor iedereen.

Shomi is beschikbaar voor alle partners en op woensdag 23 april 2025 voor alle eindgebruikers.

 

Tags: AI

GerelateerdeBerichten

Fastfood, AI en een vleugje Edge met IoT

2025/08/13

Wat hebben een student, AI en persberichten met elkaar te maken?

2025/08/07
Volgend bericht
NK-Phishing-2025-1

Doe mee aan de vijfde editie van het NK-phishing!

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

ArrowFest 2025

02-10-2025 - 22:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon