Justin Hamilton-Martin, directeur Productstrategie bij Enreach for Service Providers, zegt: “De oplossing van CloudCTI is een belangrijke stap voorwaarts in het vereenvoudigen en verbeteren van de klantbeleving. Het slaat een brug tussen CRM-applicaties en Unified Communications. Gebruikers hoeven geen app te installeren, omdat CloudCTI hen toegang geeft tot klantgegevens wanneer ze die informatie nodig hebben, zoals het beantwoorden van een inkomende oproep. Bovendien wordt de informatie, zodra een gesprek is beëindigd, weer vastgelegd in de CRM- of klantendatabase.
Hij vervolgt: “De overstap van een pc-gebaseerde, embedded client naar de cloud is van cruciaal belang voor onze mobile first-aanpak, waarbij tablets worden ondersteund. Het zal de gebruikersacceptatie bij onze serviceproviderklanten helpen stimuleren. Bovendien wordt de afhankelijkheid van de pc of client-app opgeheven. Functies werken zelfs als de pc is uitgeschakeld, zoals weergave van naamresolutie op alle apparaten, inclusief mobiele telefoons en tablets.
Jan Kees Lantsheer, CEO van CloudCTI, voegt hieraan toe: “Door de native met Enreach geïntegreerde, unieke 100% cloud-dienst van CloudCTI kunnen Service Providers en Resellers zonder extra software te installeren of maatwerk te leveren eenvoudig en snel integraties met een groot aantal CRM- of klantendatabases aan hun klanten aanbieden. Bovendien worden zonder extra kosten voortdurend nieuwe integraties toegevoegd. We hadden al een sterke basis van resellers en kijken er nu naar uit om deze unieke dienst van CloudCTI internationaal uit te breiden naar deze nieuwe Enreach-partnergemeenschap.”