• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Dumont ontwikkelt Entirely

het eerste open, internationale MarTech-ecosysteem

14-03-2025
enterliy_du_mont
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Met Entirely onthult DuMont, een leidend media- en technologiebedrijf in Duitsland, het eerste open, internationale MarTech-ecosysteem. De lancering staat gepland voor de eerste helft van 2025. Entirely is gericht op het verbinden van toonaangevende MarTech-toepassingen, zodat bedrijven een uniek, naadloos geïntegreerd systeem krijgen voor hun specifieke marketingbehoeften.

enterliy_du_montDe timing is perfect: bedrijfsinvesteringen in marketingtechnologieën zijn de afgelopen jaren sterk gestegen. Volgens experts zal de komende jaren ongeveer 30 procent van de marketingbudgetten aan technologie worden toegewezen (Deloitte, The CMO Survey 2024). Vooral middelgrote en grote bedrijven staan voor aanzienlijke technische en organisatorische uitdagingen om hun marketingdoelstellingen met succes te realiseren. De meeste CMO’s rapporteren dat ze in 2024 meer moeten doen met minder. Sommigen hebben al jaren te maken met bezuinigingen. Als gevolg hiervan geeft slechts 24 procent van de CMO’s aan voldoende budget te hebben om hun strategie uit te voeren (Gartner, Insights From the 2024 CMO Spend Survey). Momenteel zijn naadloze interoperabiliteit, het elimineren van datasilo’s en afhankelijkheden, en de integratie van AI-mogelijkheden nog steeds onvoldoende gewaarborgd.

Met een nieuw ecosysteem biedt Entirely bedrijven meer flexibiliteit en controle, terwijl de afhankelijkheid van hun marketingtechnologiestack geleidelijk wordt verminderd. Entirely hanteert een holistische benadering om de groeiende uitdagingen in een steeds complexer digitaal marketinglandschap aan te pakken. “We bieden bedrijven een product dat data, processen en teams efficiënt samenbrengt,” zegt Dr. Christoph Bauer, CEO van DuMont en Entirely. DuMont heeft al jaren expertise opgebouwd in marketingtechnologieën, wat nu heeft geleid tot de ontwikkeling van een ‘best-in-class’-product. Entirely vertegenwoordigt de volgende generatie op maat gemaakte MarTech-oplossingen en biedt maximale flexibiliteit en besluitvormingszekerheid in een volatiele marktomgeving.

De basis van Entirely wordt gevormd door langdurige partners Censhare, Elaine, Facelift en Marmind, die sinds 2017 zijn overgenomen door de divisie Marketing Technologies van DuMont. Samen bedienen ze meer dan 2.800 klanten in 12 landen en hebben ze meer dan 400 medewerkers in dienst. Dit sterke fundament zal verder worden uitgebreid onder het nieuwe merk Entirely met als doel: de Europese MarTech-kampioen worden.

“Met Entirely creëren we een open ecosysteem dat voor het eerst de orkestratie van de beste MarTech-toepassingen wereldwijd mogelijk maakt, volledig afgestemd op de behoeften van de klant,” benadrukt Christoph Bauer. De naam Entirely staat voor integratie, duidelijkheid en consistentie en weerspiegelt de visie om datasilo’s af te breken en verschillende technologieën en gegevens te verenigen in een holistisch marketingecosysteem. Kunstmatige intelligentie zal een sleutelrol spelen bij het realiseren van optimale resultaten voor klanten.

Een ander strategisch voordeel van Entirely is de Europese basis, die uitgebreide expertise biedt in GDPR-conforme gegevensverwerking – een cruciale concurrentiefactor op de wereldmarkt. Christoph Bauer: “Ons doel is duidelijk: we willen een Europese MarTech-kampioen creëren die actief de toekomst van de internationale markt vormgeeft.”

(bron)

Tags: marketing

GerelateerdeBerichten

CvdM-logo

ITchannelPRO wijst op regels voor influencers

2025/07/08
SPRKL-Marketing-Dominique-4

Waarom marketing geen soft skill is (maar keiharde business)

2025/06/27
Volgend bericht

Women in IT Gala

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon