DSD verbreedt cloud-aanbod met de VoIP-oplossing: Managed Voice by Enreach. Een PBX-dienst vanuit de cloud die een veilige, gestroomlijnde en efficiënte telefonie-service biedt voor organisaties.
Managed Voice biedt een telefoniesysteem die niet afhankelijk is van hardware op locatie. Het enige wat nodig is om te kunnen bellen is een vast of mobiel toestel met een internetverbinding. Deze VoIP-oplossing biedt een alles-in-één oplossing door middel van vast-mobiel integratie: één contract, één factuur en één helpdesk voor vaste en mobiele telefonie.
Volledig controle over eigen communicatie
Met Managed Voice heb je volledige regie over de eigen communicatie binnen de organisatie. Zo geeft Managed Voice inzicht in alle acties binnen de oplossing en de bereikbaarheid van elke gebruiker en kan gedrag gecontroleerd worden op elke device. Ook kan zelf bepaald worden hoe en op welk moment de organisatie en haar gebruikers zakelijk maar ook privé bereikbaar zijn (en wanneer niet).
Managed Voice biedt voor zowel vaste als mobiele nummers uitgebreide PBX-functionaliteiten zoals wachtrijen, keuzemenu’s, doorschakelingen, voicemail en het automatisch schakelen tussen dag- en nachtstanden. De oplossing kan volledig worden geïntegreerd met een CRM- en ERP-systeem, maar ook met Outlook en Google zodat het huidig telefoonboek gebruikt kan worden en alle acties binnen een organisatie met elkaar gestroomlijnd zijn. Daarnaast zijn er diverse add-ons beschikbaar voor Managed Voice, zoals een integratie met Microsoft Teams en Social Messaging.
Managed Voice – ESSENTIAL, PRO en COMPLETE
Managed Voice is beschikbaar in drie maandelijkse licentievormen: ESSENTIAL, PRO en COMPLETE. De ESSENTIAL-licentie biedt belfunctionaliteiten met de mogelijkheid om alle telefoongesprekken op te nemen. Naast de functionaliteiten van de ESSENTIAL-licentie, biedt Managed Voice – PRO ook het gebruik en inzicht in wachtrijen, (video)vergadering en bellen via desktop, onbeperkt in heel Nederland. De COMPLETE-licentie, biedt daarnaast nog belfunctionaliteiten voor mobiel bellen en onbeperkt bellen in de EU. Met deze licentie kunnen twee nummers op één SIM/abonnement worden geplaatst, bijvoorbeeld een privé- en zakelijke-abonnement.
“Met Managed Voice biedt DSD een moderne en uitgebreide telefonie-oplossing die makkelijk verkoopt en naadloos aansluit op de vraag van de DSD-partners en de markt. De moderne softphone biedt verschillende integratiemogelijkheden en maakt bureautoestellen onnodig, wat bijdraagt aan hybride werken en kostenreductie“, aldus Bart Sotthewes, Product Manager bij Enreach NL.
“We hadden nog geen VoIP met mobiel-propositie beschikbaar voor onze partners, maar kunnen nu met trots een in eigen huis ontwikkelde telefonie-oplossing, door onderdeel te zijn van Enreach, aanbieden in het DSD-platform. Daarnaast brengt deze uitbreiding van ons portfolio ons weer een stap verder binnen onze integratie met Enreach”, aldus Thijs van de Moosdijk, CEO bij DSD Europe.