Samen nog succesvoller’ is volgens directeur Dave Faber het streven van ALLCLOUD. Het opzetten van deze nieuwe cloud werkplek-provider was voor Dave een logische vervolgstap, na ruim 20 jaar ervaring in het ICT-partnerkanaal.
Einde aan de complexiteit
“Wij zijn een oer-Hollandse cloud werkplek-provider, met een duidelijke missie: samen met de ICT-partner een einde maken aan de complexiteit”, legt Dave uit. “Dat begint al bij ons dienstenportfolio van drie pakketten: Office, Voice en Mobile. Als ICT-partner kies jij wat past bij jouw klant, die vervolgens alleen betaalt wat hij gebruikt. Daarbij maken we uitsluitend gebruik van Nederlandse NEN- en ISO-gecertificeerde datacenters. Met de hoogste kwaliteitseisen zorgen wij dat de ICT altijd werkt. De digitale werkplek is gemeengoed geworden, waardoor het voor partners steeds lastiger wordt zich te onderscheiden. Door mkb’ers te helpen met hun bedrijfsprocessen, creëren ICT-partners meer onderscheidend vermogen.”
Gekwalificeerd technisch personeel
De afgelopen jaren heeft Dave gemerkt dat veel lokale ICT-partners een enorme passie hebben voor techniek maar dat het vinden van gekwalificeerd personeel de groei van deze passie in de weg staat. “ALLCLOUD helpt lokale ICT-partners slimmer en harder te groeien, door samen met hen een complete digitale werkplek aan te bieden”, zegt hij. “Hierdoor groeit een partner van ALLCLOUD sneller en slimmer. Wij ontzorgen dus in techniek, de ICT-partner zorgt voor de excellente ondersteuning bij zijn klant en samen doen wij de marketing en sales. Onze diensten worden uitsluitend via lokale ICT-partners geïnstalleerd, gefactureerd en onderhouden.”
Koffie en stroopwafels
Dave: “Met meer dan 1.500 tevreden actieve gebruikers, heeft ALLCLOUD een vliegende start gemaakt. Ben je benieuwd wat ALLCLOUD voor jou kan betekenen? Zorg jij voor de koffie, dan zorgen wij voor de oer-Hollandse stroopwafel!”
Voor meer informatie over ALLCLOUD neem je contact op met Dave Faber via telefoon 088 2039600 of mail je naar sales@allcloud.nl.
(Dit artikel verscheen eerder in ITchannelPRO magazine nummer 4)