Content Guru is in het DMG Consulting ‘Cloud – Based Contact Center Infrastructure Market Report 2016-2017’ wederom benoemd als een van de aanbevolen en grootste leveranciers van cloudgebaseerde Contact Center-oplossingen.
DMG Consulting, gevestigd in de VS, is een onafhankelijk onderzoeks- en adviesbureau, gespecialiseerd in het analyseren van internationaal opererende organisaties, diensten en ontwikkelingen in (cloud) contact center land. Haar jaarlijkse ‘Cloud – Based Contact Center Infrastructure Market Report’ wordt erkend als een belangrijk referentiepunt voor deze sector. Het rapport geeft een gedetailleerde analyse van de nieuwste trends in de markt, uitdagingen, technologieën en leveranciers.
DMG constateert dat het overgrote meerderheid van Contact Center infrastructuur licenties, die verkocht werden in de afgelopen twee jaar, vervanging van bestaande on premise gebaseerde Contact Center-oplossingen was. En dat bedrijven worden gedwongen om hun bestaande oude on premise oplossing te vervangen.
Content Guru, winnaar van de Queen’s Award 2016 en de UK Industry Awards in 2015 en 2016, wordt in het rapport voor het derde opeenvolgende jaar benoemd met een hoge notering. Content Guru is de vijfde grootste leverancier wereldwijd en nu ook de grootste aanbieder van Contact Center-oplossingen in Europa. Content Guru is een aanbieder van oplossingen op het gebied van cloud contactcenters en communicatie-integratie, en levert via haar storm-platform een breed scala aan diensten aan honderden klanten wereldwijd.
Michael van den Brink, Country Manager Content Guru Benelux: “Afgelopen jaar is uitstekend geweest voor Content Guru. Het was ons sterkste jaar en biedt een fantastische springplank onze mondiale ambitie te realiseren als de toonaangevende wereldwijde leverancier van Cloud Contact Center-oplossingen. We zijn zeer verheugd met deze erkenning door DMG Consulting. We laten hiermee ons dienstenaanbod bij een belangrijk platform binnen de industrie zien. Het is fantastisch om te zien hoe we presteren en we kijken uit naar verbetering van onze positie in 2017.”