CloudCTI introduceert Teams app voor CRM-integratie

cloud-cti-logoCloudCTI introduceert een unieke, embedded app in Teams waarmee eenvoudig een groot aantal CRM- en ERP-applicaties kan worden geïntegreerd. Er ontstaat zo een naadloze samenwerking tussen Teams Voice en de relatie-database en een perfecte CX-ervaring die bijdraagt aan efficiency op de Teams werkplek en een sterk verbeterde dienstverlening aan bellende relaties.

De configuratie is eenvoudig omdat er geen software hoeft te worden geïnstalleerd. Bovendien is de configuratie centraal en wordt deze in één keer voor de hele organisatie uitgevoerd en is de functionaliteit op alle devices waar Teams wordt gebruikt beschikbaar. De integratie met de CRM-applicatie vindt plaats vanuit Teams, in de browser, dankzij de CloudCTI Wizard. Voor het bouwen van nieuwe integraties worden geen kosten in rekening gebracht.

Samenvattend:
– Eenvoudige implementatie: app volledig geïntegreerd in Teams, geen software-installatie
– 100% cloud-architectuur
– Integratie met de CRM-applicatie in slechts enkele klikken dankzij geïntegreerde Wizard
– Breed scala van CRM-integraties beschikbaar
– Centrale configuratie voor de hele organisatie
– Werkt synchroon op alle devices met Teams

Bram Heerebout, CTO van CloudCTI, voegt hieraan toe: “De CloudCTI Teams-CRM app is zeer veelzijdig: vanuit Teams kunnen contacten in de CRM-applicatie worden opgezocht, gebeld, en bij inkomende gesprekken verschijnt een notificatie in Teams. Er kan vanuit verschillende CRM-applicaties een screen pop worden gegenereerd of bijvoorbeeld een terugbelbericht verzonden. Bovendien wordt in Teams de gesprekshistorie bijgehouden”

Samenvattend:

– Zoeken naar contacten in CRM vanuit Teams
– Uitbellen vanuit Teams
– Notificaties met CRM-data bij inkomende gesprekken
– Screen pop-functionaliteit
– Gesprekshistorie zichtbaar in Teams

CloudCTI, een merk van het Nederlandse softwarebedrijf Keylink, levert clouddiensten aan telecomproviders en resellers gericht op de integratie van CRM- en ERP-applicaties. De missie is om een breed scala aan integraties te bieden met een groot aantal verschillende CRM-applicaties die zeer eenvoudig te implementeren zijn en slimme functionaliteit bieden. Het vervullen van deze missie heeft het bedrijf, mede dankzij de native en 100% cloud
architectuur, duizenden wederverkopers opgeleverd die elke dag computertelefonie- integratiediensten aanbieden aan hun klanten over de hele wereld.

Mobiele versie afsluiten