• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

CC4Skype en Nextel ondertekenen samenwerkingsovereenkomst

19-12-2017
cc4skype-en-nextel-ondertekenen-samenwerkingsovereenkomst
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Nextel Nederland en CC4Skype zijn een distributieovereenkomst aangegaan. CC4Skype levert een door Microsoft gecertificeerde omnichannel contactcenter oplossing die een native integratie heeft met Skype for Business.

“Skype for Business neemt in veel gevallen de rol van de traditionele telefooncentrale op zich, maar ontbeert generieke ontvangst en specifieke contact center functionaliteit. Door CC4Skype zijn klanten in staat contactcenter, CRM en Unified Communications functionaliteit optimaal te integreren en zodoende een professioneel en kwalitatief hoog klantcontact te realiseren”, laat het bedrijf weten.

Op de foto: Gerry de Graaf van CC4Skype (links) en Ed Jans van Nextel.

Nextel biedt eindgebruikers een breed portfolio in communicatie- en netwerkoplossingen via haar bijzonder uitgebreide partner-netwerk.  Altijd zoekend naar innovaties in de markt, signaleerden zij een groeiende vraag naar een klantcontactoplossing op het Skype for Business platform van Microsoft. CC4Skype biedt hierin de meest passende oplossing. CC4Skype breidt met Nextel haar positie op de Nederlandse UC markt uit. Het grote partnernetwerk van Nextel door heel Nederland is voor CC4Skype een belangrijke aanvulling op haar verkoopkanaal.

“De wereld blijft veranderen en communicatiemiddelen ontwikkelen mee. Organisaties kunnen zich niet permitteren om achter te blijven op de concurrentie en zijn daarom steeds op zoek naar nieuwe manieren om hun klantcontact te verbeteren en hun concurrenten een stap voor te blijven. Met CC4Skype kunnen wij onze klanten een intuïtieve, betaalbare en schaalbare klantcontactoplossing bieden bovenop hun bestaande Skype for Business platform. Een uitmuntende contact center oplossing die echt waarde toevoegt aan het brede en onderscheidende portfolio van Nextel”, aldus Ed Jans, algemeen directeur van Nextel Nederland.

“Een mooie stap voor beide partijen”, vult Gerry de Graaf, Global Channel Leader van CC4Skype, aan. Nextel heeft een uitgebreid partnernetwerk in Nederland waar CC4Skype een goede uitbreiding op het portfolio biedt. Met haar uitgebreide kennis rondom Contact Centers, Unified Communication oplossingen en haar partnernetwerk kan Nextel goed inspringen op de wensen van haar klanten”, vertelt Gerry de Graaf verder. “De kracht van elke organisatie zit in communicatie. Nextel met haar partners en CC4Skype kunnen gezamenlijk eindgebruikers helpen bij het optimaliseren van hun klantcontact.”

GerelateerdeBerichten

Dell logo

Waar Dell zich wel en niet zorgen om moet maken

2025/08/01
AFIBER-Jochem-de-Gruyter 3

Zomercolumn Jochem de Gruyter – AFIBER

2025/08/01
Volgend bericht
iris-one-neemt-kolk-dijk-over

IRIS one neemt Kolk & Dijk over

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon