Belcentrale neemt dienstverlening en klanten Radik over

belcentrale-neemt-dienstverlening-en-klanten-radik-over

De Nederlandse VoIP-carrier Radik is per 1 juli opgegaan in Bel centrale. Bel centrale heeft vanaf deze datum de dienstverlening en klanten van Radik overgenomen.

De afdeling Belcentrale Groot Zakelijk heeft de diensten van Radik overgenomen. Zij zijn nu ook de to-go-to afdeling voor vragen van potentiële resellers over mogelijkheden van inkoop van VoIP voor levering aan klanten. “We hebben bewust ervoor gekozen om de Radik-klanten en andere referrers onder te brengen bij de afdeling Groot Zakelijk. Hier zitten onze technici die echt alle ins en outs kennen en die ook in veel gevallen al jaren contact met deze klanten hebben. De support van Radik verliep namelijk al via deze afdeling van Belcentrale”, aldus hoofd van de afdeling Groot Zakelijk Belcentrale Amancho Latuihamallo.

Partnerprogramma

Met de komst van de Radik-klanten heeft Belcentrale haar partnerprogramma nieuw leven ingeblazen. Klanten van referrers ontvangen een interessante korting van 15% op de vaste abonnementskosten per maand, inclusief bellen naar vast en mobiel in Nederland. Referrers zelf ontvangen maand op maand een kick backfee van 15% van de omzet van de door de referrer aangebrachte klanten. Van de partners wordt verder geen inspanning verwacht; Belcentrale installeert, levert de dienst, zorgt voor de support en de facturatie.

Mobiele versie afsluiten