AENC heeft een nieuwe Commercieel Directeur benoemd in de vorm van Bas Reijmers. Deze ervaren AV-specialist kent de markt als geen ander. In zijn kersverse rol geeft hij een nieuwe dimensie aan zijn eerdere functie en werkzaamheden als Sales Manager.
Zijn aanstelling komt op een bijzonder moment voor AENC, dat zelf ook aan de start van iets nieuws staat. Namelijk de lancering van een nieuwe website, huisstijl en logo. De afgelopen jaren is hard gewerkt om AENC te professionaliseren. Zij schaafden aan hun aanbod, investeerden in de infrastructuur en brachten al hun disciplines bij elkaar in een nieuw pand. Daarnaast hebben zij sterk ingezet op inspireren en ervaren vanuit persoonlijk contact.
Bas: “We merkten dat onze jas niet meer paste bij wie we zijn. Daarom zijn we de afgelopen 12 maanden achter de schermen aan de slag gegaan met AENC als merk. Wat maakt ons, ons? En hoe kunnen we dat nóg beter uitdragen?”
Zo vonden zij hun unieke kracht: door productvisie te combineren met een persoonlijke aanpak, realiseert AENC inventieve AV-oplossingen die precies aansluiten bij de wensen van de klant. Bij deze unieke kracht hoort ook een nieuwe jas, een buitenkant die beter past bij de binnenkant. En dat is terug te zien op de nieuwe website. Onder de slogan ‘Van persoonlijk contact naar praktisch resultaat’ gaan Bas en AENC de AV- en Smart Office-markt verder veroveren.
Bas heeft enorm veel zin en passie om AENC naar het volgende level te tillen. “Wij transformeren de werkomgeving. Van hybride vergaderruimte tot auditorium en van slimme reserveringstools tot brainstormruimtes. Samen met onze klanten realiseren wij audiovisuele oplossingen voor meer gebruikersgemak, gebruikersplezier en functionele vooruitgang.”