• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Axelio groeit verder met overname van BEND

19-01-2023
BEND CRM
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Axelio breidt haar groeiende groep van Microsoft-specialisten uit met de overname van BEND. Door de toevoeging van deze expert in CRM-oplossingen voor het onderwijs, non-profitorganisaties en het mkb, kan Axelio haar klanten nog breder helpen met het digitaliseren van hun onderneming.

BEND CRMDe overname van BEND betekent voor Axelio een sterke uitbreiding van haar CRMactiviteiten en een versteviging van haar positie als fullservice Microsoft-partner. In de afgelopen anderhalf jaar nam de groep al de bedrijven Newminds (Dynamics 365 Business Central-specialist), Pixelzebra (Dynamics 365 CRM-specialist) en Xperit (Dynamics 365 Business Central-specialist) over. Door de krachten van deze specialisten te bundelen kan Axelio haar klanten een breed scala aan Microsoft-oplossingen bieden die bijdragen aan verdere digitalisering van bedrijfsprocessen.

Reisgenoot

BEND is met haar jarenlange ervaring als CRM-specialist een welkome aanvulling. Het bedrijf heeft met oplossingen op basis van Microsoft Dynamics 365 diverse universiteiten, hogescholen en mbo-scholen geholpen met het verbeteren van hun processen. ‘Door BEND binnen onze Axelio-familie te verwelkomen kunnen wij de klanten van BEND aanvullende Microsoft-oplossingen en diensten bieden en kunnen we onze rol als reisgenoot op weg naar digitalisering nog beter vervullen voor onze klanten’, zegt Frank van der Woude, CEO van Axelio. ‘We zijn in staat om klanten bij de hand te nemen, in het tempo dat bij hen past.

Van der Woude noemt BEND ‘een echte specialist in het onderwijs’. ‘Het is een kleinschalig bedrijf dat omarmd wordt door grote en gerenommeerde onderwijsinstellingen, zoals Hogeschool Rotterdam en het Deltion College maar ook organisaties in het mkb en de nonprofitsector zoals het RDW en NOM. BEND is een zeer ondernemende organisatie die haar kennis en expertise in Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement/CRM en Microsoft Power Apps weet te vertalen naar resultaatgerichte en gebruiksvriendelijke oplossingen. Als we die combineren met de oplossingen van de andere zusterbedrijven binnen onze groep, kunnen we de klanten van BEND een completer pakket van oplossingen en diensten bieden.’

Dezelfde bloedgroep

Het helpt daarbij dat BEND met haar bedrijfscultuur goed past binnen het groeiende collectief van Axelio. Van der Woude: ‘We zijn van dezelfde bloedgroep en hebben een persoonlijke klik met elkaar. Dat vormt een sterke basis voor onze samenwerking.’

Bert Doedens, mede-eigenaar van BEND, onderschrijft die woorden. ‘Door die persoonlijke klik zijn mijn compagnon Marc Borker en ik ervan overtuigd dat we met elkaar succesvol gaan zijn. Wat ik leuk vind: wij identificeren ons graag met onze noordelijke roots, we zijn nuchter en pragmatisch. Die karaktereigenschappen zien we ook terug binnen Axelio. Niet hoogdravend, maar wel ambitieus. Dat we dat herkennen maakt dat we compleet onszelf kunnen zijn.’

Continuïteit

Voor BEND betekent de overname door Axelio dat de continuïteit van haar dienstverlening gewaarborgd is. Doedens: ‘Wij zijn met onze mensen en oplossingen al jaren heel succesvol voor grote klanten. Dat brengt voor ons kleine team organisatorische uitdagingen met zich mee. Het lukte ons niet goed genoeg om die stappen zelf te zetten, want we zijn altijd met onze klanten bezig. Door onze aansluiting bij Axelio lossen we onze kwetsbaarheid op. We kunnen bovendien gebruikmaken van meerdere kennisdisciplines en die inzetten voor onze klanten.’

Voor de klanten van BEND verandert er naast de nieuwe voordelen niets: BEND blijft wie BEND is. De eigenaren van BEND blijven aan het roer staan. ‘We vinden het belangrijk dat we mee-ondernemen en daarin uitgedaagd worden’, zegt Doedens. ‘Dat geeft nu al nieuwe energie.’

Tags: microsoft 365overname

GerelateerdeBerichten

nieuws

Kort nieuws Mediamarkt en Siewert & Kau

2025/07/31

Chinese online gigant JD.com wil MediaMarkt kopen

2025/07/25
Volgend bericht
TP-link-logo-400

TP-Link Omada introduceert stapelbare L3 Managed Switches

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon