Avaya heeft zijn uitgebreide portfolio gebundeld onder de naam Avaya OneCloud. De nieuwe branding weerspiegelt het multi-cloud-applicatie-ecosysteem van het bedrijf. Ook versnelt het de implementatie van nieuwe oplossingen die bouwen aan de toekomst van klant- en werknemerservaringen. Avaya is wereldleider in oplossingen voor het verbeteren en vereenvoudigen van communicatie en samenwerking.
Avaya OneCloud omvat het volledige portfolio van Avaya en biedt uitgebreide mogelijkheden voor contactcenters, Unified Communications, Collaboration en CPaaS. Oplossingen en producten zijn nu onderverdeeld in drie aandachtsgebieden: Avaya OneCloud CCaaS, Avaya OneCloud UCaaS en Avaya OneCloud CPaaS. Omdat Avaya een reeks operationele, consumptie- en commerciële modellen biedt, kan het volledige portfolio in de cloud worden geïmplementeerd, inclusief abonnementen en beheerde services, evenals Avaya’s privé- en openbare cloudaanbiedingen.
Essentiële verschuiving
“Avaya OneCloud vertegenwoordigt een essentiële verschuiving in lijn met de innovatie die we nu en in de toekomst leveren, op een wereldwijde schaal die ongeëvenaard is”, aldus SVP en Chief Marketing Officer Simon Harrison van Avaya. “Samen met onze klanten en partners creëren we de toekomst van het Customer Experience Center en de Digital Workplace, op basis van innovatieve aanbiedingen en een persoonlijk pad naar de cloud. Wereldwijde organisaties vertrouwen in toenemende mate op ons terwijl ze zich aanpassen aan een wereld waarin men overal kan werken, en we leveren ons aanbod op een effectievere manier. Met Avaya OneCloud kunnen ze apps gebruiken en implementeren op de manier die ze willen, hun ambities waarmaken en hun merken opbouwen door middel van verbeterde ervaringen.”
Bron: Avaya