Per 1 september 2018 heeft CloudContact uit Nieuwegein alle Avaya-activiteiten van HIG Building Solutions uit Bodegraven overgenomen. De medewerkers treden in dienst van CloudContact.
Bereikbaarheid hoeft niet ingewikkeld te zijn. Vanuit die visie levert CloudContact een oplossing die via elk gewenst kanaal de service levert die klanten verwachten, via een pay per actual use model. Eind 2017 is CloudContact opgericht als zusterbedrijf van Pegamento, specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA), Artificial Intelligence (AI) en Customer Experience Management (CEM).
“Met deze acquisitie voegen we ruim 100 mooie bedrijven toe aan onze klantendatabase en geven we verder vorm aan de groei van CloudContact. Tezamen met de medewerkers die bij ons in dienst treden zal de service en dienstverlening aan de klanten worden gecontinueerd naast het feit dat ze toegang krijgen tot het cloud-portfolio van CloudContact”, aldus Serge Poppes van CloudContact.
Ronald Hiddes van HIG Building Solutions: “In onze zoektocht naar een goede overnamepartner stond voor ons centraal dat de service die klanten van ons gewend zijn, gecontinueerd zou worden. Wij wilden dat de overnamepartner ervaren en professioneel is en oog voor de klant heeft. Wij hebben een weloverwogen keuze gemaakt en we hebben er alle vertrouwen in dat CloudContact deze service biedt.”