Het toegewijde team achter het AudioCodes Voca Conversational Interaction Center (Voca CIC) heeft een cruciale rol gespeeld in dit succesverhaal. Ze hebben bedrijven zoals Vanderlande in Veghel geholpen om de 24/7 service voor klanten te verbeteren.
“Dankzij Voca CIC van AudioCodes heeft onze klantenservice een aanzienlijke transformatie doorgemaakt. De soepele integratie met Microsoft Teams, het eenvoudig managen van call flows en 24/7 monoring resulteert in betere en betrouwbare service voor onze klanten.”- Levent Günsüren, Service-eigenaar Unified Communications bij Vanderlande Industries B.V.
Lees hier het succesverhaal bij Vanderlande.
Remy van Gils, Director Strategic Accounts bij AudioCodes voegt toe: “Met de ingebouwde Conversational AI-functionaliteiten bieden we bedrijven een gebruiksvriendelijke en toekomstbestendige contactcenteroplossing, die niet alleen de werkdruk verlicht, maar ook het serviceniveau verbetert.”
Wil je meer weten over Microsoft Teams, AI en hogere klanttevredenheid? Op 4 april organiseert AudioCodes in samenwerking met Freeday en Virtually Human een exclusief CX seminar over de toekomst van klantcontact. Meld je gratis aan en ontdek de Magie tussen Mens en AI in het contactcenter.
Bij vragen of interesse kan je contact opnemen via de AudioCodes website.