• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

AudioCodes versterkt MS Teams-aanbod met Voca

AI-gedreven contactcenter-oplossing

08-08-2023
Peter Broeckx - Voca- Audiocodes
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Goed nieuws voor IT- en Telecom-partners die hun klanten willen ondersteunen met een moderne contactcenteroplossing. AudioCodes Voca, de alles-in-één contactcenteroplossing voor Microsoft Teams met ingebouwde AI-functionaliteit, is nu officieel gecertificeerd door Microsoft.

Peter Broeckx - Voca- AudiocodesMet deze certificering breidt AudioCodes haar portfolio van Microsoft Teams-gecertificeerde oplossingen (SBC’s, telefoons, vergaderapparatuur, opnames) officieel uit naar het contactcenter.

Peter Broeckx, Sales Director Contact Center EMEA bij AudioCodes: “Voca is een zeer gebruiksvriendelijke contactcenteroplossing die perfect aansluit bij de moderne behoeften van bedrijven en tegelijkertijd inspeelt op de populariteit van Microsoft Teams en AI. We merken dat de meeste bedrijven slechts 40% van hun huidige contactcenteromgeving benutten omdat ze simpelweg niet alle extra functionaliteiten nodig hebben. Voca legt de focus op essentiële aspecten van klantcontact, zoals hoogwaardige connectiviteit, efficiënte routering en verbeterde communicatie met klanten dankzij AI-ondersteuning. Wat hier zo mooi aan is, is dat elke Teams-gebruiker (thuis of op kantoor) een potentiële klantenservicemedewerker wordt en alle klantinformatie realtime beschikbaar krijgt op zijn of haar scherm. Dit zorgt voor veel meer snelheid en schaalbaarheid, wat ook weer in het voordeel is van de klant.”

Uitproberen of demo? Geïnteresseerde bedrijven kunnen Voca een maand lang gratis uitproberen via de AudioCodes website, of contact opnemen met AudioCodes voor een demo.

De voordelen van Voca samengevat:

  1.  Naadloze integratie met MS Teams: Dankzij de naadloze integratie met Microsoft Teams is Voca efficiënt en gebruiksvriendelijk voor zowel grote als kleinere organisaties.
  2. Iedere medewerker wordt een potentiële agent: Met Voca kan elke Teams-gebruiker een potentiële agent worden. Dit zorgt voor flexibiliteit en schaalbaarheid van het contactcenter.
  3. Alles-in-één contactcenter-omgeving: Voca biedt een geïntegreerde en efficiënte contactcenter-omgeving op één enkel scherm, waardoor de productiviteit van agenten toeneemt.
  4. Conversational AI verbetert klantinteracties: Slimme routering en real-time klantinformatie, beschikbaar tijdens het gesprek, leidt tot efficiënter werkende agenten, kortere inwerkperiodes en een betere klantenservice-ervaring.
Tags: AudioCodesUCaaS

GerelateerdeBerichten

yeastar_logo

Update voor het Yeastar P-Series-telefoonsysteem

2025/07/29

Afscheidsinterview Micha Cohen en Arthur van den Ende

2025/07/17
Volgend bericht
CCA Kopenhagen-600400

Cloud Communications Alliance en Jabra organiseren Europese UCaaS top

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon