Er gebeurt veel in de Service Provider wereld, variërend van extra regelgeving, hogere TDM-netwerkkosten en een breed scala aan nieuwe cloud-native oplossingen. Om die reden hebben was er donderdag 16 juni 2022 een AudioCodes Service Provider Connect Event. Een fysiek evenement van 9.00 tot 12.00 uur.
Het welkomstwoord was van Joost van Wijk, Sales Manager Service providers AudioCodes. Wat zijn de trends, waar gaan we naartoe. Een vijftal sprekers komen aan het woord.
In het nieuwe kantoor van Audiocodes zijn een paar verschillende bedrijven gevestigd die samenwerken op het gebied van inrichten en faciliteren van het fysieke en virtuele kantoor.
Als eerste sprak Richard Moolenaar, Projectmanager bij Desque – Rethink your office over de Moderne samenwerking op de fysieke werkplek. Het belang van kantoor als sociale omgeving. De relatie tussen welzijn, ergonomie, productiviteit en vormgeving wordt belangrijker.
Het JOB Interieur Collectief: is een netwerk van interieur gerelateerde professionals. De merken (huurders) werken onafhankelijk en zijn complementair aan elkaar. Samenwerken met meerdere partijen onder 1 dak, ontmoetingsplek, flexibele werkplek en gedeelde vergaderruimtes. Voordelen: synergie.
Desque is een gesprekspartner, regisseur en projectinrichter. Desque realiseert en revitaliseert inspirerende en toekomst-bestendige kantooromgevingen en houd daarbij rekening met duurzaamheid. Voorbeeld Rechtbank Amsterdam.
Daarna sprak Jasper Filon, Sales Engineer AudioCodes Hoe ondersteun je digitale & hybride werkstijlen? Live Cloud en Operator Connect. Hoe profiteer van de huidige vraag naar Microsoft Teams. AudioCodes biedt service providers een snelle Operator Connect oplossing met minimale investering
Wat is AudioCodes Live Cloud? Eenvoudige end-to-end customer onboarding oplossing met slimme beheertools voor Microsoft Direct Routing en Microsoft Operator Connect. Update de ervaring voor je klanten met gespreksopname, meertalig spraakbeheer en IP-telefoons en vergaderruimte-apparatuur.
Voordelen: Snellere service, kostenoptimalisatie en hogere productiviteit. Overwin de uitdagingen van het Operator Connect-programma. Geen technische expertise nodig. Dat regelt Audiocodes.
Guy van Vliet, General Manager bij DSTNY spreekt over De voordelen van een managed service solution. In de afgelopen jaren zijn we van “born in the cloud partnerpropositie” van Callhosted gegroeid naar een strategisch partnership met T-Mobile, deelname aan Soluno group en zijn we nu na een overname onderdeel van de DSTNY Group.
In het virtuele (UCC)producthuis bouwen we samen met T-Mobile proposities voor de B2B markt, met verschillende business apps en telecom-diensten van T-Mobile. De tijd om alles zelf te doen is voorbij, vandaar dat we gebruik maken van de ervaring en expertise van AudioCodes voor de integratie van onze diensten.
Een Managed Service komt niet vanzelf, het vergt een investering van beide kanten. Vertrouwen en elkaars uitdagingen begrijpen is key. DSTNY is constant in beweging en AudioCodes helpt ons met de technische integratie, waardoor we onze producten eenvoudig kunnen bundelen. Onze zakelijke partners en klanten kunnen hierdoor profiteren van de laatste ontwikkelingen en diensten in het UC-landschap.
Peter Broeckx, Regional Sales Director Contact Center @AudioCodes spreekt over Voicebots in de Cloud – Ontdek de kracht van Voice AI – verbeter de communicatie met je klanten. Voicebots hebben veel waarde voor klanten: snelle 24-7 service m.b.v. spraak, meerdere talen, geen wachttijden, eenvoudig antwoord op vragen, snel doorverbinden naar een medewerker of ander kanaal wanneer de bot het antwoord niet weet.
Hoe bouw je een voicebot-dienst in de cloud? Koppeling van telefonie-kanalen met Botframewerk van bijv. Microsoft, Google, AWS en verschillende spraakdiensten d.m.v. api’s en voice protocollen.
Haal de complexiteit weg uit voicebot integratie. Een voicebot is meer dan een chatbot die kan spreken. Door verschillende functionaliteiten van de bot, koppelingen en api’s kan het snel te complex worden. AudioCodes neemt die complexiteit weg met Voice Ai Connect. Je kan je eigen demo voicebot al in 15 minuten samenstellen, zonder technische kennis.
AudioCodes Voice Ai Connect verbindt elk telefoniesysteem eenvoudig met elk botframewerk. Daarbij leveren we service die nodig is om continuïteit en functionaliteit van de spraakinteracties te waarborgen. Je wilt dat alle gebruikers op de geautomatiseerde voice-dienst kunnen bouwen. Daar ligt de kracht van Audiocodes. De toekomst is nu zegt Peter en schetst dat er 5 miljoen banen in Conversational Design zullen zijn in de komende 5 tot 10 jaar.
Tot slot spreekt Marcus Groeneveld, CO/ CEO Freeday.AI over De toekomst van digitaal werken met virtual employees. Zijn bedrijf Freeday levert een one-stop-shop dienst om efficiënt en concurrerend een digitaal personeelsbestand op te bouwen. De digitale medewerkers van Freeday worden opgeleid om te denken, te handelen en te communiceren en bieden zodoende de beste oplossing voor klantvragen en problemen. Elke virtuele medewerker heeft z’n eigen verantwoordelijkheden en vaardigheden.
Marcus introduceert drie virtuele medewerkersprofielen: Jessy (HR), John (Finance), Richard (IT) en Jennifer (Customer Service). Marcus: Onze service is gebaseerd op technologieën zoals Conversational AI en kunstmatige intelligentie. Voordelen: Reageer 24/7 op klantvragen. Creëer waarde door hogere efficiency en reductie in operationele kosten. Voorkom stress en burn-out van medewerkers. Profiteer van een Data-driven organisatie
De virtuele medewerkers werken dag en nacht, maken geen fouten en kosten gemiddeld 50% minder dan de huidige medewerkers. Klanten van Freeday zijn o.a. Lely, Young Capital, Ikea en Nationale Postcode Loterij.
Vanaf september organiseert Audiocodes maandelijks dergelijke Service Provider Connect seminars in Rotterdam. Elke maand een ander thema rond Voice, UC, modern workplace en klantcontact.