Arrow heeft zijn AI-geïnfuseerde ArrowSphere Cloud-platform verbeterd, waardoor channelpartners aangepaste AI-assistenten kunnen creëren die gebruikmaken van hun eigen data, workflows, content en leverancierspecifieke gegevens om efficiëntie, kostenbesparingen en snellere markttoegang te bieden.
“De augmented generatieve AI-tools van ArrowSphere zullen een verschuiving betekenen in de manier waarop onze channelpartners met hun klanten kunnen communiceren”, zegt Eric Gourmelen, Vice President en Chief Technology Officer van Global ArrowSphere Cloud and AI. “Channelpartners kunnen nu aangepaste, persona-gebaseerde AI-assistenten gebruiken die met hun eigen data werken om op maat gemaakte informatie en oplossingen met een ongekende snelheid te leveren.”
Arrow introduceerde ArrowSphere Assistant in maart 2024. ArrowSphere Cloud gebruikers gebruiken de tool om de meest kritische aspecten van hun cloudactiviteiten aan te pakken, waaronder FinOps, SecOps en duurzaamheid. De recente verbeteringen aan het platform vermenigvuldigen de mogelijkheden exponentieel, wat zich vertaalt in tastbare zakelijke voordelen voor channelpartners om hun succes te maximaliseren.
ArrowSphere AI is nu verrijkt met honderden kant-en-klare case studies en aanwijzingen, ontworpen om maatwerk te versnellen en go-to-market-strategieën van channelpartners te stimuleren. AI-assistenten kunnen op maat worden gemaakt ter ondersteuning van de verkooplevenscyclus, van marketing en sales enablement tot zakelijke ondersteuning en catalogi. Het maakt gebruik van gegevensbronnen van partners en hun leveranciers om de ondersteuning voor hun eindklanten te verbeteren.
De uitgebreide ArrowSphere AI-mogelijkheden en aangepaste assistent-tools zijn in beperkte release beschikbaar. Meer informatie vindt u hier.