• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Altide en ViPcom implementeren Talkdesk CX- Cloud contact center

verbetering van klantervaring

20-11-2024
vipcom altide
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Mensen gaan steeds meer zorgtaken zelf uitvoeren en zorgverlening vindt ook steeds meer thuis plaats. Dat is inherent aan het personeelstekort en de gezamenlijke opgave om de zorg beschikbaar en betaalbaar te houden. Bovendien vinden mensen het fijn om de regie in eigen hand te hebben. Medisch servicecentrum Altide speelt daar actief op in met diensten voor thuismonitoring en zorg op afstand.

vipcom altideICT-toepassingen helpen om het probleem van het personeelstekort te tackelen. “Bij ons staan gediplomeerde zorgprofessionals 24 uur per dag, zeven dagen per week paraat om mensen te helpen,” vertelt Coen van Wichen, IT-manager bij Altide. “Onze professionals verzorgen de triage en kunnen bepalen welke actie moet worden ondernomen voor een cliënt of patiënt. We voorkomen dat (huis)artsen of verpleegkundigen in actie moeten komen en verlagen zo de druk, zodat die artsen en verpleegkundigen ingezet kunnen worden als het echt nodig is. Oftewel: zorg op het juiste moment op de juiste plek.”

Het wordt steeds belangrijker om, ongeacht het gekozen communicatiekanaal, spraak, chat, e-mail of beeldzorg, de cliënt te herkennen en te koppelen aan de juiste medewerker of het juiste team. Vanuit de koppeling tussen de applicatie (Talkdesk) en de achterliggende CRM-software (Salesforce) krijgt de medewerker de juiste achtergrond van de beller voor een goed klantbeeld. Met deze informatie kan vervolgens op efficiënte wijze een goede afweging worden gemaakt voor de juiste vervolgstappen.

Met de toekomstige inzet van kunstmatige intelligentie (AI) wil Altide haar medewerkers nog beter gaan ondersteunen om standaard en repeterende administratieve taken te automatiseren en de medewerker proactief te voorzien van relevante informatie ter ondersteuning van het werk.

Talkdesk Contact Center Software biedt Altide ook waardevolle rapportages en analyses voor de dagelijkse sturing van de operatie. Daarmee kan Altide tijdig inspelen op eventuele trends en ontwikkelingen voor te verwachten volumes, benodigde capaciteit en redenen van contact.

Dagelijks verwerken de zorgprofessionals van Altide meer dan 1.000 telefoontjes en 1.900 alarmen. Dat zijn jaarlijks bijna 2 miljoen contacten.

Coen van Wichen: “De integratie van Talkdesk speelt een cruciale rol in onze infrastructuur voor zorg op afstand. Zo kunnen we efficiënter werken en nog beter inspelen op de behoeften van onze klanten. Talkdesk is onze eerste schakel in de keten, die zorgt dat de calls bij de juiste medewerker terecht komen. Ook merken we een betere geluidskwaliteit van onze gesprekken. Fijn voor de beller én onze collega! We hebben met ViPcom een betrouwbare partner gevonden die met ons meedenkt en ons ondersteunt bij het optimaliseren van onze processen. Deze oplossing voldoet volledig aan onze huidige behoeften en biedt ons de mogelijkheid om in de toekomst verder uit te breiden en te werken aan schaalgrootte. Kunstmatige intelligentie (AI) gaat ons daar zeker bij helpen.”

Robert Ardon, salesmanager bij ViPcom, zegt: “het verbeteren van processen en het meedenken met Altide waar waarde kan worden toegevoegd door bijvoorbeeld de inzet van AI is de ingeslagen weg die we samen blijven volgen voor de toekomstige samenwerking tussen Altide en ViPcom.”

Tags: UCaaS

GerelateerdeBerichten

yeastar_logo

Update voor het Yeastar P-Series-telefoonsysteem

2025/07/29

Afscheidsinterview Micha Cohen en Arthur van den Ende

2025/07/17
Volgend bericht
Mathieu-Andriessen-21-07-22-009

Grotere concurrentiekracht vraagt om hervorming Nederlands telecombeleid

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon