Onze klanten en oplossingen
YOT’s OEM klanten maken apparaten, machines en systemen waarbij downtime geen optie is. Denk bijvoorbeeld aan IT-oplossingen ter beveiliging van vitale infrastructuur in drinkwatervoorzieningen en gevangenissen en meteorologische systemen voor de luchtvaart. Oplossingen die stabiel en storingsvrij moeten zijn, jaar in, jaar uit, overal ter wereld. In alle omstandigheden. YOT werkt samen met gerenommeerde merken als HP, HPE en Microsoft en heeft toegang tot hun exclusieve OEM programma’s en -producten.
Y_O_T
YOT is het verlengstuk van de organisatie van de klant en wil dat de samenwerking voelt als werken met een eigen team. Per slot van rekening vertrouwen klanten hun intellectuele eigendom niet zomaar aan iedereen toe. YOT is betrokken van design tot performance en levert nieuwe producten, onderhoudsdiensten en ondersteuning bij storingen. Bijzondere aandacht gaat naar de langdurige leverbaarheid van onderdelen. Want niets is zo vervelend als een belangrijk onderdeel dat niet meer leverbaar is.
Focus maakt alles beter
Sven van Boxtel, Managing Director van Aces Direct: “Wij ondersteunen klanten al vijf jaar met speciale wensen op het gebied van OEM hard- en software. De ervaring, inzichten en kennis die we de afgelopen jaren hebben opgedaan, brachten ons tot de conclusie dat een apart label de juiste focus aanbrengt. OEM is als vakgebied te belangrijk om het ‘erbij te doen’. De processen en manier van werken zijn te specifiek. Uiteraard krijgt YOT hierbij de volledige support vanuit Aces Direct.” Een oplossing is pas een oplossing als de eindgebruiker dat ook ervaart
De klanten van YOT werken vaak vanuit Operational Technology (OT). YOT kijkt dan ook naar IT vanuit OT en niet andersom.
Manager Mike Fransen: “Om je een voorbeeld te geven: Het is vervelend als gebruiker wanneer je even niet bij je Office 365 omgeving kan. Het is een uitdaging wanneer de Botlekbrug niet meer omlaaggaat. Je kan je het verschil in impact voorstellen. Er zit overlap in soft- en hardware maar de gebruiker en diens ervaring zijn compleet anders. Die verschillen in belangen en stakeholders moet je begrijpen.“