• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Reflectie 2024 en vooruitblik 2025 Customeyes

Customer Experience in de IT-sector

31-01-2025
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

2024: De beweging naar klantgerichtheid
Het afgelopen jaar was voor de IT-sector een jaar vol uitdagingen en kansen. Organisaties zetten alles op alles om dagelijkse beloftes na te komen, vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Toch zien wij bij Customeyes dat veel IT-organisaties een fundamentele stap overslaan: echt luisteren naar hun klanten. Dit lijkt eenvoudig, maar het betekent meer dan reageren op verzoeken. Het vraagt om proactief in gesprek te gaan en de werkelijke behoeften en verwachtingen van klanten te begrijpen.

Organisaties die deze stap zetten, transformeren van leverancier naar partner die niet alleen oplossingen biedt, maar ook meedenkt over toekomstige uitdagingen. Deze trend markeerde een cruciale verschuiving in 2024 en zal in 2025 nog sterker doorzetten.

2025: Klantgerichtheid als basisfactor
Mei Lin Parisius, Customer Experience Consultant bij Customeyes, ziet dat klantgerichte organisaties succes boeken door strategisch klantinzicht centraal te stellen. “Veel bedrijven richten zich op het aantrekken van nieuwe klanten. Maar winstgevende groei ontstaat door bestaande klanten te behouden en hun wensen diepgaand te begrijpen,” aldus Mei Lin. Dit vraagt niet alleen om betere service, maar ook om structureel inzicht in wat klanten nu écht beweegt.

Een mooi voorbeeld hiervan is onze nieuwe samenwerking met Connectworks. Zij zetten klanttevredenheid centraal om elk klantcontact “helpend en prettig” te maken. Met deze aanpak willen ze hun snelle groei combineren met verbeterde klantrelaties en heldere verwachtingen.

Het verschil maken
“Organisaties die luisteren en anticiperen op klantbehoeften, bouwen langdurige relaties en versterken hun concurrentiepositie,” zegt Mei Lin. Dit betekent dat IT-bedrijven niet alleen specialistische kennis moeten hebben, maar ook bereid moeten zijn om als strategisch sparringpartner te fungeren. Het vermogen om inzichten uit klantonderzoek om te zetten in tastbare verbeteringen zal in 2025 het verschil maken. Klantgerichtheid is niet langer een keuze; het is een vereiste voor succes.

Bouw aan partnerschap
2025 wordt een jaar waarin IT-organisaties de kans krijgen om zich te onderscheiden door te luisteren, te leren en te anticiperen. Door klantinzichten centraal te stellen, kunnen zij niet alleen voldoen aan de verwachtingen van vandaag, maar ook bouwen aan de oplossingen van morgen. Customeyes moedigt organisaties aan om deze kans te grijpen en van klantgerichtheid een strategisch speerpunt te maken. Het levert niet alleen tevreden klanten op, maar versterkt ook de positie van IT-bedrijven in een steeds veeleisendere markt.

GerelateerdeBerichten

Dell logo

Waar Dell zich wel en niet zorgen om moet maken

2025/08/01
AFIBER-Jochem-de-Gruyter 3

Zomercolumn Jochem de Gruyter – AFIBER

2025/08/01
Volgend bericht
DOJ-justice-MinJust

Justitie start rechtszaak tegen overname Juniper door HPE

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon