CM.com, leverancier van cloudsoftware voor conversational commerce, is exposant op het Nederlandse paviljoen (CS54) tijdens het Mobile World Congress in Barcelona. Het CM.com platform maakt communicatie en betalingen voor bedrijven mogelijk. Dit alles in een veilige en kostenefficiënte omgeving die klanttevredenheid verhoogt, fraude minimaliseert en de omzet stimuleert.
Alles-in-één Communicatieplatform
Het platform van CM.com biedt een naadloze integratie van meerdere mobiele kanalen, zoals SMS, WhatsApp, RCS, Messenger, Viber en Instagram DM. Dit wordt gecombineerd met intuïtieve betalingsmogelijkheden en geavanceerde AI-gedreven tools. Dankzij de Business Messaging API kunnen bedrijven eenvoudig communiceren, hun bereik vergroten en extra kanalen toevoegen, zonder extra complexiteit.
Innovatieve Oplossingen voor Klantcommunicatie
CM.com richt zich op het oplossen van cruciale uitdagingen in klantcommunicatie, zoals:
- Betrouwbare berichtbezorging: Garandeer dat berichten veilig en effectief worden geleverd.
- Fraudepreventie: Minimaliseer kosten door frauduleus verkeer te detecteren en te elimineren.
- Schaalbaarheid en betrouwbaarheid: Het platform is geo-redundant en direct verbonden met meerdere carriers, wat zorgt voor ongekende schaalbaarheid en betrouwbaarheid.
- Verificatie en beveiliging: bescherm uw bedrijf en klanten tegen cyberdreigingen door gebruikers te authenticeren, identiteiten te verifiëren en verkeer te beheren om verdachte activiteiten te detecteren. CM.com biedt een kosteneffectieve en schaalbare oplossing die de gebruikerservaring verbeterd.
Wat maakt CM.com uniek?
- Wereldwijde cloud infrastructuur: Privaat bezit en geo-redundantie garanderen topprestaties en veiligheid.
- Multichannel Integratie: Eén API biedt toegang tot alle communicatiemiddelen, wat flexibiliteit en gebruiksgemak vergroot.
- Erkenning en awards: CM.com is erkend als een van de snelst groeiende technologiebedrijven door Deloitte, de FT en meer. De vele prijzen onderstrepen hun rol als innovator en marktleider in de industrie.
CM.com op het Nederlandse Paviljoen (CS54)
Tijdens NLMWC Barcelona 2025 ligt de focus van CM.com op het verbinden met ITC-level beslissers van ondernemingen in sectoren zoals financiële diensten, technologie, media, logistiek en transport. CM.com wil bedrijven helpen hun mobiele klantervaring te optimaliseren met veilige, kosteneffectieve en toekomstbestendige oplossingen.
Laat je inspireren door de mogelijkheden van CM.com om klantcommunicatie naar een hoger niveau te tillen. Bezoek de stand van CM.com op de NLMWC 2025 en ontdek hoe jouw bedrijf kan profiteren van hun toonaangevende platform voor conversational commerce.
Het Nederlandse paviljoen op het Mobile World Congress (MWC) is gesitueerd tussen hal 4 en hal 5 (CS54) en is een publiek-private samenwerking georganiseerd door Ecosystem Services voor de 9e keer dit jaar.
Op het Paviljoen zijn zo’n 20 exposanten te vinden, waaronder: Broadforward, Channel Technologies, CM, Eurofiber, Fairphone, Fiberunlimited, Future network services, Future Connections, Netmore, Sectra, sound, Spie, ChatLicense, Q*bird en Sunled. Samen vertegenwoordigen zij de kracht van Nederlandse innovatie op het wereldtoneel.
Het is mogelijk om je kaart voor MWC direct via Ecosystem Services aan te schaffen, je bent dan gelijk onderdeel van de Nederlandse Delegatie. Ook zijn er diverse kennissessies en andere mogelijkheden om deel te nemen.
Wilt u ook partner worden of deelnemen aan de delegatie? Neem contact op via anke@ecosystemservices.nl of bezoek www.nlmwc.com/tickets