• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

CloudCTI introduceert Teams app voor CRM-integratie

24-09-2024
cloud-cti-logo
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

cloud-cti-logoCloudCTI introduceert een unieke, embedded app in Teams waarmee eenvoudig een groot aantal CRM- en ERP-applicaties kan worden geïntegreerd. Er ontstaat zo een naadloze samenwerking tussen Teams Voice en de relatie-database en een perfecte CX-ervaring die bijdraagt aan efficiency op de Teams werkplek en een sterk verbeterde dienstverlening aan bellende relaties.

De configuratie is eenvoudig omdat er geen software hoeft te worden geïnstalleerd. Bovendien is de configuratie centraal en wordt deze in één keer voor de hele organisatie uitgevoerd en is de functionaliteit op alle devices waar Teams wordt gebruikt beschikbaar. De integratie met de CRM-applicatie vindt plaats vanuit Teams, in de browser, dankzij de CloudCTI Wizard. Voor het bouwen van nieuwe integraties worden geen kosten in rekening gebracht.

Samenvattend:
– Eenvoudige implementatie: app volledig geïntegreerd in Teams, geen software-installatie
– 100% cloud-architectuur
– Integratie met de CRM-applicatie in slechts enkele klikken dankzij geïntegreerde Wizard
– Breed scala van CRM-integraties beschikbaar
– Centrale configuratie voor de hele organisatie
– Werkt synchroon op alle devices met Teams

Bram Heerebout, CTO van CloudCTI, voegt hieraan toe: “De CloudCTI Teams-CRM app is zeer veelzijdig: vanuit Teams kunnen contacten in de CRM-applicatie worden opgezocht, gebeld, en bij inkomende gesprekken verschijnt een notificatie in Teams. Er kan vanuit verschillende CRM-applicaties een screen pop worden gegenereerd of bijvoorbeeld een terugbelbericht verzonden. Bovendien wordt in Teams de gesprekshistorie bijgehouden”

Samenvattend:

– Zoeken naar contacten in CRM vanuit Teams
– Uitbellen vanuit Teams
– Notificaties met CRM-data bij inkomende gesprekken
– Screen pop-functionaliteit
– Gesprekshistorie zichtbaar in Teams

CloudCTI, een merk van het Nederlandse softwarebedrijf Keylink, levert clouddiensten aan telecomproviders en resellers gericht op de integratie van CRM- en ERP-applicaties. De missie is om een breed scala aan integraties te bieden met een groot aantal verschillende CRM-applicaties die zeer eenvoudig te implementeren zijn en slimme functionaliteit bieden. Het vervullen van deze missie heeft het bedrijf, mede dankzij de native en 100% cloud
architectuur, duizenden wederverkopers opgeleverd die elke dag computertelefonie- integratiediensten aanbieden aan hun klanten over de hele wereld.

Tags: clouddienstenCRM

GerelateerdeBerichten

IMG koopt aandelen terug Royalis Investments-400

Ludo Baauw koopt minderheidsbelang Intermax Group terug van Royalis Investments

2025/07/10
My-connect-telepo-businesscom

Red Cactus beschikbaar via My-Connect Portal van BusinessCom

2025/04/04
Volgend bericht
poe12-3pd-zyxel

Zyxel Networks lanceert PoE12-3PD extender

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

ArrowFest 2025

02-10-2025 - 22:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon