• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Genesys integreert met Google Cloud Contact Center AI

14-08-2018
genesys-integreert-met-google-cloud-contact-center-ai
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Genesys, wereldwijd leverancier van omnichannel oplossingen voor customer experience en contact centers, gaat samenwerken aan de integratie met Google Cloud’s nieuwe Contact Center AI oplossing. Met deze integratie kunnen organisaties supersnel aan de slag met de slimste bots in de branche, zo problemen sneller oplossen en de klanttevredenheid, verkoop en de efficiënte inzet van personeel verbeteren.

De klanten van Genesys, waaronder 65 merken uit de wereldtop 100*, kunnen nu de simpele, veilige en flexibele Google Cloud Contact Center AI inzetten voor het trainen en gebruiken van bots in een fractie van de tijd: van een paar maanden naar 24 tot 48 uur.

Het implementeren van bot-technologie in IVR (keuzemenu’s) en tekstsystemen is altijd tijdsintensief geweest met langdurige finetuning. Desondanks leverde het lang niet altijd een buitengewone klantervaring op. Genesys en Google Cloud debuteerden hun integratie in een demonstratie met een wereldwijde online retailer tijdens de Google Cloud Next 2018 conferentie in San Francisco.

Met deze integratie matchen merken sneller en voorspellend de verzoeken van klanten met de juiste bot, agent of combinatie van die twee – afhankelijk van welke methode het beste past bij de vraag en het gewenste zakelijke resultaat.

Deze functionaliteit wordt aangestuurd door Kate, het AI-platform van Genesys, dat bestaat uit onder meer taalbegrip, orkestratie, predictive routing en automatisering en bedrijven helpt de gewenste resultaten van sales, marketing en service te realiseren. Door de integratie van Kate met de mogelijkheden van Google Cloud Contact Center AI kan het systeem niet alleen detecteren wat consumenten zeggen maar ook hun bedoeling inschatten.

Zo kunnen bedrijven sneller en voorspellender vragen toewijzen aan de juiste bot, persoon of een combinatie van deze twee – wat ook de passendste resource is voor beantwoorden van een vraag en een optimaal eindresultaat. Naast een gedifferentieerde klantervaring kunnen organisaties ook inzetten op efficiëntie door het automatiseren van routinematige interacties met consumenten zoals betalingen, retouren en checken van saldo zodat de complexere zaken kunnen worden afgehandeld door medewerkers. Blended AI van Genesys zorgt voor een soepele overdracht tussen bots en agenten voor een excellente klantervaring.

“Met Contact Center AI kunnen ondernemingen AI gebruiken als aanvulling en verbetering van hun contact centers,” zegt Rajen Sheth, director of Product Management van Google. “Wij willen met Google Cloud is het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken om AI in te zetten in hun contact centers en we doen dat met belangrijke partners zoals Genesys.”

“Nu het Genesys AI platform is geïntegreerd met Google Cloud Contact Center AI kunnen onze gezamenlijke klanten een bot veel sneller implementeren dan in het verleden: het is simpel activeren en trainen op de gewenste doelen en acties,” zegt Peter Graf, chief product officer, Genesys. “ Samen maken we AI voor customer experience bereikbaar voor bedrijven van iedere omvang en ontwikkelingsniveau.”

Deze integratie is de nieuwste samenwering van Genesys en Google Cloud. Bovendien kunnen klanten van Genesys PureEngage er nu voor kiezen om hun contact center applicaties the hosten op het Google Cloud Platform.

Tags: Google Cloud

GerelateerdeBerichten

Google Cloud en Ericsson leveren 5G- en edge cloud-oplossingen

2021/06/30
Volgend bericht

BeeOne en IT Local bundelen hun krachten

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon