ServiceNow stelt Daniël Hofman aan als Area Vice President en Country Manager voor Nederland. In deze rol heeft hij de dagelijkse leiding over de organisatie en is hij verantwoordelijk voor de Nederlandse groei, strategie en coördinatie van de operationele activiteiten.
Hofman brengt 20 jaar aan ervaring in de technologie- en consultancysector mee naar ServiceNow. Onder meer bij Boston Consulting Group en Accenture adviseerde hij rondom digitale business transformatie en IT-strategie. De afgelopen tien jaar was hij werkzaam in senior leidinggevende functies bij Salesforce en Oracle. Tot voor kort was hij Vice President & Deputy Country Leader Nederland bij Salesforce.
“Onze focus bij ServiceNow is om de wereld van werk beter te laten werken. Dit doen we door onze klanten te helpen hun bedrijfsprocessen te transformeren om zo betere productiviteit, wendbaarheid, intelligentie en ervaring te leveren. De aanstelling van Daniël maakt deel uit van onze voortdurende ambitie om ons team van binnenuit te versterken en extern het allerbeste talent aan te trekken,” aldus Sebastian Fitzjohn, Vice President Northern Europe, ServiceNow. “Nederland is en blijft een dynamische en belangrijke markt voor ServiceNow in Europa, en Daniël’s benoeming tot leider zal ons helpen onze groei en het succes van onze klanten en partners op het ServiceNow Platform te versnellen. Daniël zijn ervaring, leiderschapskwaliteiten en mensgerichtheid onderscheiden hem en ik ben verheugd hem in het team te verwelkomen.”
“Ik ben zeer enthousiast over mijn nieuwe rol bij ServiceNow, in mijn ogen een enorm innovatief en vooruitstrevend bedrijf,” zegt Daniël Hofman. “In de afgelopen jaren heb ik een belangrijke les geleerd: een naadloos samenwerkend platform is essentieel om bedrijven beter te laten werken. Ik kijk ernaar uit om samen met het getalenteerde lokale team en onze partners Nederlandse klanten doeltreffend te ondersteunen bij hun transformaties en vorm te geven aan onze groeiambities.”