• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Taxi Centrale Amsterdam (TCA) biedt oplossing voor efficiëntere taxiboekingen

met de bekroonde conversational AI-oplossing van Enreach

07-03-2023
TaxiBooker
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

TaxiBooker

Enreach, één van Europa’s snelst groeiende leveranciers van geïntegreerde communicatie-oplossingen en ondersteund door onafhankelijke investeringsmaatschappij Waterland Private Equity, ontvangt de 2023 Enabling Technology Leadership Award door het wereldwijde marktonderzoeksbureau Frost & Sullivan.

Deze prijs is een erkenning voor de visie en het leiderschap die Enreach laat zien door conversational AI-functionaliteit te integreren in zijn marktleidende cloud platform voor zakelijke communicatie.

In zijn evaluatierapport stelt Frost & Sullivan dat Enreach zich onderscheidt van andere Europese aanbieders van oplossingen voor cloud communicatie vanwege de intelligente manier waarop het conversational AI met zijn platforms integreert.

Het bedrijf wordt geprezen om zijn “Converged Contact”-strategie waarbinnen Enreach de beste technologieën in zijn oplossingen integreert. Gebruikers van het cloud-gebaseerde communicatieplatform van Enreach kunnen daarmee direct profiteren van belangrijke zakelijke voordelen. Dit concept stelt Enreach in staat om klanten te voorzien van conversational AI-functionaliteit waarmee zij hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen verbeteren. Frost & Sullivan verwees in zijn rapport specifiek naar het klantensuccesverhaal “Taxibooker”. Dit heeft betrekking op Taxicentrale Amsterdam (TCA), het grootste taxibedrijf van Amsterdam. Deze organisatie gebruikt de geïntegreerde AI-functionaliteit van Enreach voor het digitaliseren van reserveringen en rechtstreekse telefonische klantenondersteuning via Whatsapp. Dit biedt klanten meer gebruiksgemak, waardoor TCA effectiever kan concurreren met andere marktuitdagers met diensten voor het delen van ritten.

Koploper in innovatie en groei

“Waar veel concurrenten van Enreach de voordelen van conversational AI aan de front-end verkennen, past Enreach conversational AI toe op workflows in de back-office. Het integreert deze technologie met zijn oplossingen voor UCaaS en CCaaS. Dit resulteert in een krachtige propositie die op unieke wijze bijdraagt aan productiviteit, kwaliteit en werknemerstevredenheid”, zegt Alexander Michael, vice president bij Frost & Sullivan. “Binnen zijn geïntegreerde UCaaS- en CCaaS-oplossingen is het platform voor conversational AI van Enreach optimaal in staat om met complexiteit en schaalgrootte om te gaan. Daarmee zullen eindgebruikers meer tevreden zijn dan met concurrerende platforms.”

De Enabling Technology Leadership Awards van Frost & Sullivan vormen een blijk van waardering voor bedrijven die in hun markt vooroplopen qua groei en innovatievermogen. Zij nemen een leiderschapspositie in door het ontwikkelen van nieuwe producten, oplossingen en diensten die tegemoetkomen aan de veranderende behoeften van klanten. Criteria voor de toekenning van deze awards zijn de toewijding aan innovatie, strategie, effectiviteit van commercialisering, diversiteit van applicaties, productprestaties, ondersteuning voor onboarding, klantenervaring en het merkkapitaal.

Oplossingen die bijdragen aan verbeterde productiviteit en klantenervaringen

“We zijn enorm vereerd met deze award van Frost & Sullivan. Het benadrukt onze ambitie om aantrekkelijke oplossingen te leveren die klanten en partners helpen solide en positieve resultaten te boeken”, zegt Stijn Nijhuis, CEO van Enreach. “We willen verder gaan dan het leveren van technologie. Met onze geïntegreerde communicatie-oplossingen voorzien we bedrijven van de beste diensten voor het verbeteren van processen, terugdringen van de kosten en het bieden van optimale klantenervaringen. Ik wil onze teamleden bedanken voor hun inzet en prestaties: de toekenning van deze award is het directe resultaat van hun inspanningen. Ik ben zeer dankbaar voor de toewijding waarmee zij tegemoetkomen aan de behoeften van onze klanten.”

“Ik ben met name trots op deze award omdat die onze continue drang naar innovatie erkent. Een recent voorbeeld hiervan is de toevoeging aan ons platform van de krachtige GPT-3-technologie die aan de basis van ChatGPT staat. Op basis van onze verkenningen van Large Language Models (LLM’s) hebben we er het volste vertrouwen in dat we nog meer natuurlijke dialogen met onze AI-oplossingen mogelijk kunnen maken”, zegt Anne Bakker, Enreach AI.

“Onze laatste verbeteringen voor toepassingen zoals die van TCA omvatten integratie met een belangrijk systeem voor het uitzenden van taxi’s, handigere manieren om voorschotten te boeken en uitgebreide gespreksfuncties. Deze verbeteringen dragen bij aan uiterst flexibele reserveringsprocessen. Dat geldt ook voor speciale verzoeken, zoals het reserveren van meerdere auto’s of het vervoer van dieren en grote stukken bagage.”

Tags: appsawardklantcase

GerelateerdeBerichten

Radarxense wint Telecompaper Innovation Award 2025

2025/06/13

Telecompaper Innovation Award 2025: kandidaten bekend

2025/06/02
Volgend bericht
Jeroen Karel Q-datasolutions

Q data solutions werkt met T-Mobile

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon