• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Gamma Communications kiest voor ROGER365.io

voor optimaal (klant)contact in Teams

21-02-2023
Gerben Hoogwerff Kroon - Rick van Schaik (1)
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Gerben Hoogwerff Kroon - Rick van Schaik (1)Gamma Communications Nederland breidt haar portfolio uit door het toevoegen van de klantcontact oplossing van ROGER365.io. Zo kunnen partners en klanten van Gamma van hun Microsoft Teams telefonie omgeving upgraden naar een professioneel Klant Contact Center (KCC) door het toevoegen van agent, receptie bedienpost, supervisor en rapportage. Met de integratie van CRM, WhatsApp, Facebook, Twitter, SMS, Webchat en BOT’s kunnen organisaties Microsoft Teams zelfs uitbreiden naar een omnichannel contactcenter.

Gamma is aanbieder van complete zakelijke telefonie oplossingen. Door haar partnership met Microsoft biedt Gamma ook de oplossing Operator Connect. Hiermee kunnen organisaties naadloos telefonie aan hun Teams omgeving toevoegen. Klanten hoeven hiervoor alleen Gamma als operator te selecteren om vervolgens telefoonnummers aan Microsoft Teams gebruikers toe te wijzen. De implementatie en het beheer zijn eenvoudig en gebruiksvriendelijk via het vertrouwde Teams-beheercentrum. De contactcenter oplossing van ROGER365.io sluit hier volledig op aan.

ROGER365.io behaalde als één van de eerste contactcenter oplossingen het certificaat ‘Solution certified by Microsoft’. ROGER365.io maakt gebruik van het ‘Extend Model’ middels een volledige integratie met de Graph API van Microsoft. Het nummerbeheer is net als bij Operator Connect eenvoudig en gebruiksvriendelijk via het vertrouwde Teams-beheercentrum. Op die manier zorgt deze oplossing voor lage infrastructuur- en beheerkosten. Partners kunnen deze oplossingen aan klanten aanbieden zonder dat daar Session Border Controllers (SBC’s) voor nodig zijn.

Rick van Schaik, CCO bij Gamma Communications Benelux legt uit wat de introductie van deze oplossing betekent voor partners en klanten. “We zijn trots op de samenwerking met Microsoft waarbij wij als eerste Nederlandse partner binnen het Operator Connect programma zijn toegetreden. ROGER365.io biedt onze Partners nieuwe integratiemogelijkheden, hiermee kunnen partners MKB-klanten helpen klantcontact binnen Microsoft Teams optimaal te benutten.”

Gerben Hoogwerff Kroon, CEO ROGER365.io zegt hierover: “Dankzij de samenwerking met Gamma kunnen organisaties eenvoudig een omnichannel contactcenter oplossing toevoegen binnen Microsoft Teams. Zonder complexe infrastructuur en snel te realiseren. Hierdoor kan een grote groep MKB-bedrijven een volgende stap zetten in het verbeteren van hun customer experience.”

Tags: UCUCaaS

GerelateerdeBerichten

yeastar_logo

Update voor het Yeastar P-Series-telefoonsysteem

2025/07/29

Afscheidsinterview Micha Cohen en Arthur van den Ende

2025/07/17
Volgend bericht
cellnex logo

Cellnex is partner van NL MWC in Barcelona

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon