Avaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen, is een samenwerking aangegaan met Exertis Pro AV (Exertis), een toonaangevende distributeur van UC/VC- en Pro AV-apparatuur. Om aan de groeiende regionale vraag naar oplossingen voor Unified Communications as a Service (UCaaS) te voldoen, zal de distributeur uit Moerdijk samen met zijn netwerk van resellers Avaya Cloud Office® by RingCentral (ACO) verder positioneren in de Benelux.
ACO verbetert de manier waarop organisaties communiceren met klanten, partners en collega’s. Dit gebeurt door middel van een alles-in-één-oplossing die naadloze samenwerking via meerdere kanalen mogelijk maakt. Door voice calls, team messaging, vergaderingen en het delen van bestanden in één enkele oplossing samen te brengen, vermindert ACO de kosten en de complexiteit. Het platform maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en is beschikbaar ‘as a Service’. Zo plukken klanten de vruchten van een modern communicatieplatform zonder dat ze hardware moeten onderhouden en handmatige updates moeten uitvoeren. ACO-licenties zijn verkrijgbaar als jaarcontracten met maandelijkse of jaarlijkse betalingen. ACO is volledig te personaliseren en kan eenvoudig worden geïntegreerd met publieke clouddiensten en andere applicaties zoals CRM-pakketten.
Exertis bevindt zich in een goede positie om zijn partners in de Benelux te helpen slagen met de toevoeging van Avaya Cloud Office. Exertis is al meer dan 25 jaar actief met kantoren in Nederland en België en combineert deskundig advies met oplossingen op het gebied van Unified Communication & Collaboration, Pro AV en Connectivity. Met Avaya Cloud Office kunnen resellers hun eindgebruikers nieuwe communicatiemogelijkheden aanbieden. Verder hebben partners die extra ondersteuning en begeleiding nodig hebben bij het opbouwen van een cloudomgeving toegang tot de uitgebreide kennis en support van Exertis op het gebied van Avaya Cloud Office.
“Veel organisaties zijn op zoek naar een krachtige communicatieoplossing om in contact te blijven met hun hybride personeelsbestand en Avaya Cloud Office helpt ze om hieraan te voldoen”, aldus Christ-Jan Beljaars, sales en marketing director van Exertis Pro AV. “In combinatie met de begeleiding en ondersteuning die men gewend is van Exertis, verwachten we dat steeds meer organisaties de voordelen inzien van deze cloudoplossing die hun klanten en medewerkers beter met elkaar verbindt.”
De vraag naar moderne cloudcommunicatie is toegenomen sinds Avaya Cloud Office in maart 2020 werd geïntroduceerd. Organisaties in de Benelux die hun manier van werken willen stroomlijnen, kunnen dat met deze UCaaS-oplossing nu op hun eigen tempo doen.
“Avaya Cloud Office levert een enorme return on investment op voor onze klanten, met name voor hen die veel waarde hechten aan flexibiliteit en betrouwbaarheid”, aldus Michiel Noordermeer, Managing Director Avaya Benelux. “De expertise en ervaring van Exertis Pro AV zullen ons zeker helpen om de vraag naar Avaya Cloud Office te stimuleren en deze oplossing voor zoveel mogelijk klanten beschikbaar te maken.”