T-Mobile heeft in Q2 2021 het beste kwartaalresultaat in 1,5 jaar qua klantengroei behaald. Hiermee verstevigt de mobiele provider zijn leidende positie in Nederland, met een groei van 70.000 nieuwe mobiele postpaid klanten.
Inmiddels maken bijna 6,9 miljoen klanten gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile Nederland. Het aantal vaste klanten groeide in Q2 met 14.000, terwijl ook de omzet en EBITDA stegen. Samen met Open Dutch Fiber is T-Mobile gestart met de uitrol van supersnel glasvezelinternet voor 1 miljoen huishoudens, voornamelijk in stedelijke gebieden.
“Het is weer gelukt. We hebben het ook dit kwartaal beter gedaan dan de concurrentie, zowel qua commerciële resultaten als klantengroei. Dit is mede te danken aan de heropening van onze winkels”, zegt CEO Søren Abildgaard van T-Mobile Nederland. “Het is geweldig om te zien dat steeds meer nieuwe klanten kiezen voor ons Unlimited aanbod. Ik beschouw het als een groot compliment dat onze concurrenten onze Unlimited propositie kopiëren. Inmiddels hebben we de volgende stap in de 5G Unlimited ervaring gezet met Unlimited & Entertainment. Samen met Netflix en Videoland hebben we onze krachten gebundeld in één mobiel totaalpakket van Unlimited 5G data, bellen, sms en entertainment. Dit onderstreept nogmaals onze positie als de disrupter in de markt. We blijven onze concurrenten uitdagen op kwaliteit, prijs en klantenservice.”
Bron: T-Mobile