• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT

Thuiswerkers ontdekken massaal Xelions app

14-05-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Tot voor kort maakten kantoorwerkers vaak gebruik van hun vaste telefoon voor spraak-communicatie. Nu Nederland massaal is overgestapt op thuiswerken, blijken de investeringen die Xelion gedaan heeft in onder meer haar app, van onschatbare waarde voor haar gebruikers.

Veel klanten van Xelion bellen zakelijk met hun vaste toestel op kantoor en gebruiken hun app beperkt, als ze hem al gedownload hadden. “En dat terwijl Xelion met Xelion 7 een hosted VoIP-centrale in de cloud biedt, die nu ook bij massaal thuisgebruik talrijke voordelen biedt”, stelt Suzanne van der Voet, sinds kort marketing manager van Xelion. “Onze jarenlange investering in een robuuste app en een duidelijke mobile first-strategie resulteert in duizenden nieuwe gebruikers in de afgelopen twee weken.” Nu Nederland massaal is gaan thuiswerken, ziet ook Xelion een enorme vlucht in het gebruik van haar app, geschikt voor iOS en Android. En uiteraard voor alle formaten devices. Mensen schakelen nu over naar hun mobiel als hét zakelijk communicatiemiddel. De Xelion-app, met daarin de softphone-functionaliteit is ineens een centrale spil geworden in de communicatie, intern en buiten de eigen organisatie. Met de Xelion app is het onder meer mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen.

 

 

Functionaliteiten ontdekken

Vanuit de de app kan niet alleen gebeld, maar ook gechat worden en sms-berichten verstuurd. Maar de app bevat aanzienlijk meer verrassende functionaliteiten, zoals adresboek, agenda, bellijsten, communicatieoverzicht, favorietenlijst, presentielijst en rapportages. En dat is nog niet alles, want ook typische PBX-functionaliteiten als gespreksverslagen, herhaalbellen, meeluisteren, voicemail en het instellen van een keuzemenu of wachtmuziek en wachtrij behoren tot de mogelijkheden. “Het valt ons op dat veel gebruikers al deze functionaliteiten nu pas ontdekken en gaan toepassen, nu ze verplicht thuis aan het werk zijn”, aldus Van der Voet.

 

 

Integratie met MS Teams

Veel gebruikers komen erachter dat ze met Xelion in feite beschikken over een complete UC-oplossing. Zeker sinds de nieuwe integratie tussen Xelion en Microsoft Teams, waardoor ook samenwerken binnen teams een stuk makkelijker wordt. Vanaf nu is er een plug-in beschikbaar die de geavanceerde telefonieomgeving van Xelion eenvoudig integreert met Microsoft Teams. Hiermee krijgt de gebruiker niet alleen de middelen om samen te werken met collega’s en klanten, maar ook de beschikbaarheid over optimale telefonische vaste en mobiele bereikbaarheid. Omdat de integratie provider onafhankelijk is (lees: elk mobiel werkt probleemloos met elk netwerk) en in enkele muisklikken kan worden geactiveerd, kan een gebruiker er direct mee aan de slag. Naast alle voordelen zijn er op het terrein van telefonie belangrijke tekortkomingen in de functionaliteiten van MS Teams. Met deze nieuwe plug-in kan eenvoudig de koppeling van Microsoft Teams met Xelion tot stand worden gebracht. Daardoor beschikt de gebruiker van de Teams-app direct over een scala aan krachtige telefoniefuncties die in Teams zelf niet beschikbaar zijn.

Tags: Androidcloud

GerelateerdeBerichten

cloud

Omzetgroei hyperscalers en grote cloudaanbieders onder druk

2023/02/02

Clouddiensten: welke trend is belangrijker omzet of marktaandeel?

2023/01/18
Volgend bericht
t-mobile

T-Mobile: sterke groei in klanten en opbrengsten in Q1

Uitgelichte Vacatures

Vacature voor een Accountmanager (Medior/Senior)

door Rashid Niamat
20-01-2023
0

Vacature voor een Technisch Consultant (M365/Azure)

door Rashid Niamat
20-01-2023
0

Vacature voor een IT-consultant

door Rashid Niamat
20-01-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

Hannover Messe 2023

17-05-2023 @ 09:00 , more

GIoTS 2023

19-06-2023 @ 10:00 , more

Kick off event Smart Living Society 2023

25-02-2023 @ 15:00 , more

Nieuwe businesskansen met 5G

17-02-2023 - 17:00

Het Digital Ecosystems Institute Jaarevent 2023 – De Dans van de Digitale Zwerm

16-02-2023 - 18:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid