• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT 2023Gamma copaco gamma-copaco-teams

Avaya en Microsoft gaan een strategisch partnerschap aan om Avaya OneCloud-oplossingen te leveren op Microsoft Azure

10-05-2022
Avaya--
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Avaya is een strategisch partnerschap met aangegaan Microsoft Corp. door het toonaangevende Avaya OneCloud-portfolio aan te sluiten op Microsoft Azure. Dit biedt bedrijven meer mogelijkheden om hun productiviteit en klantenbetrokkenheid te verhogen met betrouwbaarheid, flexibiliteit en schaalbaarheid.

Avaya-- Voortbouwend op het succes van Avaya OneCloud™ Contact Center as a Service (CCaaS) geleverd op Azure, breidt Avaya nu de samenwerking uit met de Avaya OneCloud-portfolio op Azure. Speciaal voor klanten die op zoek zijn naar flexibiliteit in een hybride, publieke of privé cloudomgeving.

“Ons strategisch partnerschap met Microsoft is een belangrijke mijlpaal in onze voortdurende transformatie naar een cloudbedrijfsmodel”, zegt David Austin, Senior Vice President, Strategy en Alliances bij Avaya. “Het feit dat Microsoft wereldwijd actief is, betekent dat onze gezamenlijke klanten Avaya OneCloud-oplossingen snel, flexibel en op een kostenefficiënte wijze kunnen implementeren in een cloudomgeving naar keuze. Dit is een geweldige kans voor klanten om hun overstap naar de cloud te versnellen, en voor Avaya om ons go-to-market bereik uit te breiden. Dit via de co-selling inspanningen die we hebben geïdentificeerd met onze vertrouwde partner.”
“Veel van onze grootste klanten hebben hun voorkeur gevestigd op Avaya-communicatieoplossingen. Het aanbieden van Avaya OneCloud op Microsoft Azure biedt hen een extra mogelijkheid om te profiteren van hun investeringen en tegelijkertijd hun overstap naar de cloud te versnellen,” zegt Casey McGee, Vice President, Global ISV Partner Sales bij Microsoft. “We werken er samen aan om klanten over de hele wereld te helpen hun bedrijf te transformeren, digitalisering te stimuleren en sneller initiatieven voor de migratie van werklasten te implementeren. Dit is een belangrijke kans, vooral voor Microsoft-klanten nu ze meer workloads naar Azure verplaatsen.”
Avaya OneCloud is een ervaringsplatform dat organisaties in staat stelt om unieke, eigentijdse en persoonlijke ervaringen samen te stellen die voldoen aan de steeds veranderende behoeften van hun klanten en medewerkers. Met dit platform kunnen organisaties sneller nieuwe ervaringen en mogelijkheden introduceren bij hun bestaande oplossingen. Zo kunnen ze de productiviteit van hun medewerkers verhogen door op nieuwe manieren te werken, en hun klanten verrassen en enthousiasmeren bij elke interactie.
“Door Avaya OneCloud toe te voegen aan de Microsoft Azure Marketplace krijgen klanten de mogelijkheid om communicatie- en samenwerkingservaringen te creëren met behulp van de publieke, privé of hybride cloudleveringsbenaderingen. Op die manier wordt het breedste scala aan opties geboden die passen bij de behoeften van een organisatie”, aldus R “Ray” Wang, CEO van Constellation Research, Inc. “Door samen te werken met Microsoft op het gebied van enablement en go-to-market, krijgt Avaya een groter klantenbereik en een belangrijk nieuw kanaal om zijn unieke propositie van flexibiliteit en ervaring uit te dragen. Verder profiteren organisaties van de expertise van deze twee toonaangevende spelers om hun eigen innovatie te bevorderen.
Naast de betrouwbaarheid en bereik van Microsoft Azure, krijgen Avaya CCaaS-klanten toegang tot de kracht van Nuance’s Contact Center AI-technologie, geïntegreerd met OneCloud. “De gezamenlijke mogelijkheden van Microsoft en Nuance geven Avaya-klanten flexibiliteit om intelligente, gepersonaliseerde en impactvolle consumenteninteracties te creëren. Tegelijkertijd worden langetermijninvesteringen beschermd en krijgen ze controle over hun gegevens”, aldus Tony Lorentzen, Senior Vice President van Intelligent Engagement Solutions bij Nuance, een Microsoft-bedrijf.
Meer informatie is hier beschikbaar.
Tags: samenwerkingUCUCaaS

GerelateerdeBerichten

flexfone-dstny

Dstny neemt Deense B2B UCaaS aanbieder Flexfone over

2023/03/30
audiocodes

Krijg antwoorden van ChatGPT via je telefoon!

2023/03/14
Volgend bericht

De 5e editie van het spetterende IT4Kids gala vindt plaats op 1 oktober

Uitgelichte Vacatures

Vacature Performance Marketing Manager

door Rashid Niamat
01-04-2023
0

servers - hardware

Vacature Customer Service Representative

door Rashid Niamat
01-04-2023
0

servers - hardware

Technical Facility Engineer

door Rashid Niamat
01-04-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

De ACTNOW Impact Tech Summit

23-05-2023 - 17:00

IBC2023

15-09-2023 @ 09:00 , more

Herontdek de IT-wereld tijdens de Gaia Data Experience

05-04-2023 - 17:00

Gamma Communications Teams Event 2023

17-04-2023 - 17:00

Webinar Recovering Damaged or Corrupted Backups of Virtual Systems

18-04-2023 - 15:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid