• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten

X2com Xelion ITchannelPRO-2022-03

ViPcom kondigt samenwerking aan met Talkdesk

15-02-2022
ViPcom
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

ViPcom heeft vandaag een partnerschap aangekondigd met Talkdesk®-Inc, een wereldwijde cloud contact center leverancier voor klant gefocuste bedrijven. Hiermee zal ViPcom contact center oplossingen bieden die organisaties helpen haar klanten een geweldige klantervaringen (CX) te geven.

ViPcomDoor deze samenwerking krijgen klanten toegang tot de volledige suite van Talkdesk-oplossingen voor cloud contact centers, waaronder Talkdesk CX Cloud™, het paradepaardje van het bedrijf. Talkdesk CX Cloud combineert Enterprise performance met eenvoud voor de organisatie en stelt bedrijven in staat hun contact center activiteiten eenvoudig aan te passen aan de veranderende behoeften van hun klanten. Met als resultaat een hogere productiviteit, grotere klanttevredenheid en kostenbesparingen.

De samenwerking stelt ViPcom in staat om Talkdesk cloud contact center oplossingen te leveren en te implementeren en zo ondernemingen in staat te stellen zich snel aan te passen in de digitale wereld, kosten te besparen en klanttevredenheid te verbeteren. Talkdesk heeft veel extra functies vanuit de suite zoals een virtuele agents, Artificial Intellligence, speech-enabled interactive voice response (IVR), CRM, bots, quality monitoring, workforce management en kennismanagement.

Wim van Tol, commercieel directeur ViPcom, legt uit dat de nieuwe samenwerking bedrijven in staat stelt uitzonderlijke klantervaringen te leveren: “Organisaties in Nederland migreren in hoog tempo naar de cloud en met Talkdesk CX Cloud hebben we een enorme kans om voorop te lopen met een uiterst moderne cloud oplossing. We zien nu al een golf van automatisering, robotica, analytics en kunstmatige intelligentie opkomen en met Talkdesk als strategisch platform kunnen we veel van deze geavanceerde toepassingen nu eenvoudig aan onze klanten leveren.”

We zijn erg onder de indruk van de explosieve wereldwijde groei die Talkdesk de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Hun positie als leider in het Gartner Magic Quadrant voor Contact Center as a Service bevestigt de kracht van het bedrijf.

De Talkdesk CX Cloud™ biedt klanten enorme voordelen als een ‘born-in-the-cloud’ omgeving van de volgende generatie die de eisen en wensen voor een flexibele omnichannel customer experience center uitstekend kan invullen. Klantenorganisaties kunnen gemakkelijk overstappen van hun traditionele contactcenter omgeving naar dit geïntegreerde, intuïtieve platform. Innovaties in klantcontact kunnen makkelijk en snel worden ingezet zonder ingewikkelde IT processen en complexe infrastructuur.

Stewe Hale, regonal VP channels voegt toe: “De klantervaring is hard op weg om de producten en diensten die organisaties leveren te overschaduwen en de belangrijkste drijfveer te worden voor het opbouwen van merkvertrouwen en -loyaliteit”, aldus Steve Hale, VP channels Europa bij Talkdesk. “Organisaties erkennen dit steeds meer en evolueren hun contactcentra tot een strategische bron voor het aandrijven van betere klantervaringen. ViPcom zet zich in om bedrijven te helpen die transformatie te maken en betere klant ervaringen te creëren met  Talkdesk-software die het best past bij hun unieke behoeften en CX-doelstellingen.”

Over ViPcom

Al meer dan 15 jaar implementeert ViPcom communicatiesystemen voor Contact Centers. De roep van klanten nu om een naadloze ‘Omnichannel’ customer journey hangt nauw samen met het groeiend aantal organisaties dat customer experience (CX) erkent als een belangrijke onderscheidende factor in hun bedrijfsvoering. ViPcom ontwerpt, implementeert en verbetert contact centers voor klanten die een superieure CX willen bereiken.

Tags: samenwerking

Gerelateerde Berichten

edit post
Interxion 2_Hans Horn links Michael Ataman rechts-400

ncubed en Interxion Digital Realty bouwen bruggen naar de cloud

2022/08/03
edit post
Microsoft Dynamics 365

Novature vormt internationaal Microsoft Dynamics-partnerplatform

2022/07/22
Volgend bericht
edit post
Snew Circular Telecom & IT

SNEW wordt behaalt ECG certificering

Uitgelichte Vacatures

edit post
in4leads

In4leads: Sales consultant IT

door Redactie
18-08-2022
0

edit post
in4leads

In4Leads: Accountmanager IT

door Redactie
18-08-2022
0

edit post
Xelion

Xelion: Technisch Support Engineer (2e lijns)

door Redactie
11-08-2022
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

Innovation Summit 2022 Schneider Electric

21-09-2022 @ 10:00 , more

Network X

18-10-2022 @ 09:00 , more

Big Data Expo

14-09-2022 @ 09:00 , more

BusinessCom Partner Event 2022

06-09-2022 - 18:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2022

07-11-2022 @ 10:00 , more
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Aanmelden
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • ICT
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid