• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT 2023Gamma copaco gamma-copaco-teams

Speakup lanceert rapportage-oplossing voor optimaliseren bereikbaarheid bedrijven

17-12-2019
speakup-lanceert-rapportage-oplossing-voor-optimaliseren-bereikbaarheid-bedrijven
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Speakup heeft Speakup Reporting gelanceerd waarmee bedrijven hun bereikbaarheid kunnen optimaliseren. De nieuwe dienst van de telecomoperator werkt op het eigen communicatieplatform Compass en geeft klanten snel en makkelijk inzicht in de telefoniestromen van hun organisatie. De tool is beschikbaar via partners van Speakup die nu een vernieuwde dienst hebben waarmee ze nog meer toegevoegde waarde creëren richting zakelijke klanten.

Het nieuwe Speakup Reporting geeft bedrijven beter overzicht en sneller inzage in de telefoniestromen van hun organisatie. Managers en supervisors van servicedesks of klant contact centers hebben snel inzage in de trends in het telefoonverkeer van een bepaalde periode en kunnen inzoomen op afdelingen, groepen en personen. Zo kan de organisatie anticiperen op telefoniestromen en de bereikbaarheid verbeteren.

Deze vorm van fijnmazige rapportage over telefonieverkeer was voorheen niet beschikbaar voor bedrijven. “De presentatie van de informatie is dynamisch, modern en intuïtief”, zegt technisch consultant Jan Roks van Speakup, die ook product owner is van Speakup Reporting. “Klanten kunnen de informatie selecteren die zij relevant vinden. Dat kan data zijn van één wachtrij of van twee of alle wachtrijen tegelijkertijd. Ook kunnen ze inzoomen op een bepaalde dag of periode. Verder is er een heat map die zwaartepunten in de telefoniestromen van een dag of week accentueert.”

Veel klantcontact

Speakup Reporting is volgens Roks erg geschikt voor bedrijven met veel klantcontact of organisaties met een servicedesk of klant contact center die de wachtrijen beter willen managen. Veel van dit type bedrijven werken nu wel met zogenaamde wall displays die de actuele status van inkomende oproepen tonen. “Een nadeel hiervan is dat de informatie op die displays vluchtig is”, zegt Roks. “Deze displays geven een momentopname. Bedrijven willen ook graag analyseren hoe de telefonie van hun organisatie er over een langere periode uitziet. Dat kan met Speakup Reporting. Zo kunnen ze hun bereikbaarheid nu eenvoudig verbeteren door bijvoorbeeld de bezetting van een call center,  servicedesk of klant contact center op drukke tijden te verhogen. Steeds meer bedrijven willen dat. Dat geldt inmiddels niet alleen voor grote organisaties maar steeds vaker ook voor MKB-bedrijven.”

Beschikbaarheid

Speakup Reporting is per direct beschikbaar via partners van Speakup in een basisversie en een uitgebreide versie (werkboek). De tool werkt uiteraard voor de abonnementen en contracten op de vaste telefonielijnen van Speakup en ook in combinatie met de vast-mobiele (VAMO) diensten op het communicatieplatform Compass van Speakup. De mobiele aansluitingen met losse SIM-kaarten kunnen niet worden geanalyseerd.

Kansen voor partners

Partners kunnen de tool vanaf deze maand als kant-en-klare-oplossing bestellen via de servicedesk. Op termijn wordt de tool ook beschikbaar via de partnerportal van Speakup. “Speakup Reporting biedt nieuwe kansen voor partners van Speakup”, zegt Roks. “Partners hebben een mooie upsell in handen voor hun klanten die nu telefonie of VAMO afnemen op Compass. Omgekeerd kunnen ze bedrijven die alleen mobiel afnemen, nu ook telefonie, VAMO en Reporting aanbieden. Maar het krachtigste is misschien wel dat partners vooral extra toegevoegde waarde kunnen bieden op de Speakup-diensten die zij aan klanten verkopen.”

Regelgeving

Speakup Reporting voldoet uiteraard aan alle regelgeving op het gebied van beveiliging, privacy en dataopslag. Alle data die de tool gebruikt, is drie maanden lang beschikbaar en zichtbaar voor klanten. Kwesties rond privacy en security van klantgegevens passen in de bestaande verwerkingsoverkomsten van Speakup met partners en klanten.

Tags: servicedesk

GerelateerdeBerichten

Geen content beschikbaar
Volgend bericht
crayon-benelux-benoemt-ronald-hoeijenbos-tot-nieuwe-ceo

Crayon Benelux benoemt Ronald Hoeijenbos tot nieuwe CEO

Uitgelichte Vacatures

Account Manager Carriers & Connectivity

door Rashid Niamat
22-02-2023
0

Vacature voor een Projectleider ICT

door Rashid Niamat
22-02-2023
0

Vacature voor een Technisch Consultant (M365/Azure)

door Rashid Niamat
22-02-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

De ACTNOW Impact Tech Summit

23-05-2023 - 17:00

whitesky.cloud het Cloud throughout event

28-03-2023 - 14:00

IBC2023

15-09-2023 @ 09:00 , more

Herontdek de IT-wereld tijdens de Gaia Data Experience

05-04-2023 - 17:00

Gamma Communications Teams Event 2023

17-04-2023 - 17:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid