• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

Update voor het Yeastar P-Series-telefoonsysteem

Call Flow Designer en Text-to-Speech functies

29-07-2025
yeastar_logo
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Bedrijven hebben tegenwoordig behoefte aan een telefoonsysteem dat zowel slim als gebruiksvriendelijk is – en de nieuwste update voor de Yeastar P-Series biedt precies dat.

yeastar_logoYeastar introduceert Call Flow Designer en Text-to-Speech-functies, die meer controle en flexibiliteit geven over de route van inkomende gesprekken en gesproken prompts. Bovendien zijn onder andere voicemailtranscriptie, verbeterde wachtrijen toegevoegd om de gebruikerservaring te verbeteren. Deze juli-release markeert de eerste stap in AI-gestuurde zakelijke communicatie van het bedrijf.

PBX-geïntegreerde Call Flow Designer

De Call Flow Designer (CFD) is een gebruiksvriendelijke drag-and-drop tool waarmee de gebruiker aangepaste workflows voor inkomende gesprekken maakt zonder complexe codering. CFD is ontworpen voor bedrijven die hun geautomatiseerde gespreksafhandeling zelf willen regelen.

Medewerkers kunnen hierdoor gesprekken efficiënter afhandelen en klanten bereiken sneller de juiste bestemming. Met vooraf geconfigureerde bouwstenen en geavanceerde besturingselementen zoals voorwaarden, lussen en variabelen was het configureren van complexe gespreksroutes nog nooit zo eenvoudig en flexibel.

Hoe werkt Call Flow Designer?

De Call Flow Designer van Yeastar biedt een uitgebreide set componenten die vrijwel elk gespreksafhandelingsscenario dekken. Bij het instellen van bestemming en het samenstellen van de route op basis van specifieke behoeften zijn er deze keuze:

  • Handmatige aanpassing
  • Installatie met één klik met behulp van ingebouwde sjablonen
  • Importeer gespreksstroombestanden voor directe implementatie van bewezen workflows. Men kan bijvoorbeeld een IVR maken die gesprekken intelligent doorverbindt op basis van tijd, taal of andere voorwaarden. Een andere optie is VIP-klanten herkennen en verrassen via externe database-zoekopdrachten. Beveiliging is ingebouwd: wachtwoordauthenticatie helpt gevoelige informatie te beschermen en de privacy te waarborgen.

Wie profiteert het meest?

  • Niet-technische gebruikers: De intuïtieve grafische interface maakt snel ontwerp van gespreksroutering mogelijk – alles binnen één werkruimte.
  • Technische gebruikers: Open, ontwikkelaarsvriendelijke componenten maken uitgebreide maatwerkopties mogelijk en ondersteunen een breder scala aan complexe klantvereisten en use cases.
  • PBX-resellers: Importeer en exporteer eenvoudig gespreksstroombestanden om configuraties efficiënt batchgewijs toe te passen op meerdere clientsystemen, wat zorgt voor een consistente, schaalbare dienstverlening met minimale inspanning.

Text-to-speech

Breng woorden tot leven zonder vooraf op te nemen! Het is nu mogelijk elke geschreven tekst om te zetten in menselijk geluid met de Yeastar Text-to-speech (TTS)-functie. TTS, aangestuurd door geavanceerde AI-modellen, biedt een selectie realistische stemmen die meerdere talen en regionale accenten ondersteunen.

Spreeksnelheid, volume en toonhoogte zijn handmatig aan te passen en het resultaat is direct te controleren om er zeker van te zijn dat deze overeenkomt met de gewenste toon en stijl.

TTS voor verschillende scenario’s

Het P-Series telefoonsysteem ondersteunt TTS overal waar handmatige gesproken berichten kunnen worden geüpload, waaronder aangepaste gesproken berichten, IVR-menu’s, wekgesprekken in hotels en promptinstellingen voor de Call Flow Designer. Deze flexibiliteit maakt snel opslaan van spraakbestanden mogelijk en implementaties die zijn afgestemd op uw behoeften.

  • IVR-systemen: Lees menuopties en berichten dynamisch voor, waardoor u ze eenvoudig kunt bijwerken zonder ze opnieuw op te nemen.
  • Vakantieberichten: Automatiseer feestelijke begroetingen of aankondigingen van feestdagen met merkstemmen.
  • Afspraakherinneringen: Bel klanten met gepersonaliseerde herinneringen om no-shows te verminderen.
  • Begroetingen voor wachtrijen/belgroepen: Genereer direct aangepaste welkomstberichten met realtime informatie zoals datum, tijd en meer.

Voicemailtranscriptie

Met de nieuwste updates kan de gebruiker profiteren van de AI-gestuurde voicemailtranscriptiefunctie op de P-Series PBX. Kortom, voicemailtranscriptie is een krachtige tool om voicemails direct om te zetten in leesbare tekst en weer te geven in uw voicemaillijst.

Men hoeft geen externe transcriptie-applicatie via API in te stellen of te integreren. Zolang de AI-transcriptieservice actief is en de beheerder toestemming geeft, kunnen geautoriseerde toestellen gebruikmaken van het volgende:

  • Automatische transcriptie: Inkomende voicemails worden automatisch getranscribeerd in de door u gekozen taal. Als automatische transcriptie is uitgeschakeld, kunnen gebruikers de transcriptie op elk gewenst moment handmatig activeren.
  • Flexibel bekijken en bewerken: Gebruikers kunnen getranscribeerde teksten in de voicemaillijst bekijken en bewerken. Alle bewerkingen worden naadloos gesynchroniseerd op Linkus-apparaten voor consistente toegang.
  • Voicemail Tekst naar E-mail: Voicemails worden doorgestuurd naar de e-mailbox van medewerkers met directe meldingen, waardoor gemiste oproepen sneller kunnen worden beantwoord en de klantbetrokkenheid wordt verbeterd.

Met voicemailtranscriptie zijn voicemails snel te verwerken zonder audio opnieuw af te spelen. Dit verbetert de communicatie-efficiëntie aanzienlijk en zorgt voor een hogere kwaliteit van de klantenservice.

Verbeterde wachtrij

Yeastar heeft wachtrijen verbeterd op basis van feedback van klanten om de gespreksafhandeling soepeler en efficiënter te maken:

  • Agenten kunnen snel opnieuw inloggen op de laatste wachtrij waarmee ze zijn ingelogd.
  • Beheerders kunnen de dynamische status van agenten standaard instellen op ‘Inloggen’, zodat ze direct na toetreding tot de wachtrij gesprekken kunnen afhandelen.
  • Synchroniseer automatisch de gespreksafhandeling voor gesprekken van dezelfde beller in dezelfde wachtrij, waardoor de informatiestroom verbetert en dubbele afhandeling wordt voorkomen voor efficiënter gespreksbeheer. Filternummer

De P-serie ondersteunt tevens Filternummer, waarmee automatisch alle speciale tekens (behalve cijfers, +, * en #) uit gekozen nummers worden verwijderd voordat ze naar de trunk worden verzonden. Deze functie betekent:

  • Naadloos omgaan met verschillende nummerformaten die zijn gesynchroniseerd vanuit CRM, LDAP en andere externe databases.
  • Nauwkeurige nummering garanderen, ongeacht de verschillende nummerformaten.
Tags: UCUCaaS

GerelateerdeBerichten

Afscheidsinterview Micha Cohen en Arthur van den Ende

2025/07/17
tafel 20250416 UCaaS summit 2025

Impressie vijfde ITchannelPRO UCaaS summit 2025

2025/07/15
Volgend bericht
Leeg Datacenter NAP

Zoveelste ophef over het watergebruik van datacenters

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

ArrowFest 2025

02-10-2025 - 22:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon