• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT

TrustCom reseller van QuandaGo-oplossingen voor Zwitserland

30-06-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

TrustCom, leverancier van oplossingen op het gebied van contactcenters, video-, opname- en spraakbiometrie-oplossingen, kunstmatige intelligentie en CRM voor bedrijven, gaat een partnership aan met QuandaGo, de leverancier van cloudgebaseerde customer experience software. Als onderdeel van het partnership zal TrustCom op de Zwitserse markt optreden als wederverkoper van de volledige QuandaGo-suite van customer experience oplossingen, gericht op omnichannel contactcenters, kennismanagement en intelligente procesautomatisering. De twee bedrijven zullen ook samenwerken op het gebied van gezamenlijke marketing, verkoop en ondersteuning.

TrustCom is een dienstverlener actief met hoogwaardige consultancy, implementatie en systeemintegratie op het vlak van professionele video voor verkoop en training, audioregistratie voor compliance-doeleinden, spraakherkenning en spraakbiometrie, kunstmatige intelligentie voor het automatiseren van operationele procedures, CRM en casemanagement. Met het toevoegen van de QuandaGo cloudgebaseerde customer experience (CX) wordt het portfolio van TrustCom uitgebreid met een moderne, data-gedreven contactcenter-oplossing, en met nieuwe en innovatieve toepassingen voor procesautomatisering en selfservice. Hiermee is het mogelijk om via het automatiseren van veel voorkomende contactcentertaken de kosten te verlagen. Ook het automatiseren van meer complexe processen, waarbij medewerkers worden ondersteund door kunstmatige intelligentie om zo de besluitvorming en de efficiëntie te verbeteren, behoort tot de mogelijkheden.

 

Het nieuwe TrustCom-aanbod van QuandaGo omvat:

Omnichannel Contact Center – Biedt alle technologie en tools om snel een modern, dynamisch cloudgebaseerd contactcenter uit te rollen. Het cloudgebaseerde platform is opgebouwd rondom een geavanceerde oplossing voor routering en beheer van omnichannel klantinteracties, waarbij alle beschikbare klantgegevens in een unified agent desktop worden aangeboden aan de medewerker. Voor contactcentermanagers en supervisors zijn cross-channel rapportagse en analyses beschikbaar voor alle klantinteractiekanalen, zoals spraak, e-mail, social media, mobiel, web, bots, messaging-apps, mobiele apps, voice-apps en toekomstige platformen.

Kennismanagement
 – Stelt bedrijven in staat om bedrijfsbreed informatie samen te brengen op een unified agent desktop en voor klanten in een selfservice-omgeving. QuandaGo gaat uit van een open ecosysteem-benadering. Hierdoor zijn klanten volledig flexibel bij het integreren van bestaande en toekomstige contactkanalen, apps, systemen en data. Daarbij gaat het om data van onder meer CRM- en ERP-applicaties, documentbeheersystemen, mobiele apps, en/of eventuele data uit systemen van derden via API’s en uit toekomstige Internet of Things (IoT)-apparaten.

Intelligente procesautomatisering – Hiermee worden algemene taken, workflows en klantprocessen geautomatiseerd op basis van business rules en kunstmatige intelligentie, om de efficiency en toegevoegde waarde van medewerkers, alsmede de algehele klantervaring te verbeteren. Hierbij kan gedacht worden aan het automatiseren van generieke taken zoals administratief nawerk en compliance checks, tot aan het ondersteunen van agents met ‘augmented intelligence’ via bijvoorbeeld next best action. Bedrijven kunnen ook complexere use cases optimaliseren met bots, zoals het onboarden van nieuwe klanten, het beheer van betalingen en klachten, proactieve verkoop, churn management en nog veel meer.

“Het TrustCom-team heeft een ongeëvenaarde ervaring op het gebied van contactcenters en een bewezen trackrecord als het gaat om het helpen van Zwitserse bedrijven bij het innoveren op het vlak van customer experience”, zegt Michel van Roon, Global Director Sales bij QuandaGo. “We zijn zeer verheugd om samen met hun team van specialisten de oplossingen van QuandaGo op de Zwitserse markt te kunnen brengen en onze internationale expansie voort te zetten.”

“QuandaGo is de optimale zakenpartner voor onze Zwitserse klanten. De oplossingen van QuandaGo hebben een sterke focus op gebruiksvriendelijkheid en productiviteit van agents. De oplossing is zeer goed schaalbaar van enkele agents tot en met honderden of zelfs meer dan duizend agents, bijvoorbeeld binnen een internationale onderneming”, zegt Jakob Hauser, CEO van TrustCom. “Wat ons vooral bevalt is de perfecte integratie van back-end systemen in de unified agent desktop, gecombineerd met de krachtige en flexibele workflow-oplossing, die taken van medewerkers vereenvoudigt en zo de afhandeltijd aanzienlijk verkort. Dat draagt in belangrijke mate bij aan de tevredenheid van klanten.”

GerelateerdeBerichten

Telecom Sans Frontiers

Ook Telecom Sans Frontiers schiet Turkije en Syrië te hulp

2023/02/08
ms-teams-boost-your-business

Gratis Teams houdt op te bestaan

2023/02/08
Volgend bericht

Actis: van distributie naar system integration

Uitgelichte Vacatures

Vacature voor een Accountmanager (Medior/Senior)

door Rashid Niamat
20-01-2023
0

Vacature voor een Technisch Consultant (M365/Azure)

door Rashid Niamat
20-01-2023
0

Vacature voor een IT-consultant

door Rashid Niamat
20-01-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

Hannover Messe 2023

17-05-2023 @ 09:00 , more

GIoTS 2023

19-06-2023 @ 10:00 , more

Kick off event Smart Living Society 2023

25-02-2023 @ 15:00 , more

Nieuwe businesskansen met 5G

17-02-2023 - 17:00

Het Digital Ecosystems Institute Jaarevent 2023 – De Dans van de Digitale Zwerm

16-02-2023 - 18:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid