• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT 2023Gamma copaco gamma-copaco-teams

Houd contact

26-05-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Je kunt er niet omheen: de coronacrisis. Terwijl ik dit schrijf is gisteravond net bekend gemaakt dat alle bijeenkomsten tot 1 juni zijn afgelast. Iedereen houdt anderhalve meter afstand, en alleen als het echt niet anders kan, dan mag je nog naar kantoor. Het lijkt alsof de wereld is veranderd en niets meer is zoals voorheen.

We werken massaal vanuit huis; de adoptie van Teams, Zoom, Slack en andere vormen van samenwerken-op-afstand neemt enorm toe, nu bedrijven hun deuren sluiten en men alternatieven zoekt om toch samen te kunnen blijven werken. En ook bij gnTel vergaderen we nu zelf dagelijks via Teams. Terwijl bij de één de kinderen in de achtergrond lief met Lego spelen en bij de ander het behang van de muur afscheuren, terwijl een gelukkige derde de deur van zijn eigen werkkamer dicht trekt.

 

Maar is er nu wezenlijk zoveel veranderd in de behoefte van onze klanten? We zijn in telecom vaak geneigd achter mooie nieuwe features aan te jagen en hier ook onze klanten enthousiast voor te maken. En ja, natuurlijk hebben onze partners klanten voor wie we in de avonduren snel de koppeling tussen onze cloud PBX en de Microsoft Teams omgeving hebben ingericht, zodat alle medewerkers nu vanuit huis via hun laptop kunnen bellen. En ja, er zijn klanten die het hele callcenter via WebRTC thuis laten werken. Maar de vraag van veel ondernemers die ik nu spreek is meestal veel simpeler: hoe zorg ik er nu voor dat, ondanks dat mijn mensen thuis zitten, mijn bedrijf gewoon bereikbaar blijft? En vaak is daar veel minder voor nodig dan we denken. Een eenvoudige doorschakeling van het hoofdnummer naar een aantal mobiele toestellen, al of niet in combinatie met een wachtrij, biedt veel ondernemers al genoeg mogelijkheden om hun bedrijfsvoering door te zetten.

 

Want daar gaat het uiteindelijk om: contact met klanten en contact met elkaar. Op een manier die gemakkelijk en vertrouwd is, zodat men niet afgeleid wordt door technische drempels, maar kan blijven focussen op de inhoud en de relatie. Laten wij als sector in deze onzekere en spannende tijd onze klanten dan ook vooral blijven helpen datgene te doen waar ze goed in zijn. Door dingen simpel te maken waar dat kan, en alleen complex waar dat moet. En door nooit uit het oog te verliezen waar het om gaat: contact tussen mensen. Op afstand. Zeker nu.

 

Onno Speekenbrink

CEO gnTel

GerelateerdeBerichten

duurzaamheid

Leidt meer duurzaamheid altijd tot een beter imago?

2023/03/24
Janarthanan Sundaram-BrightAccess

Interview Janarthanan Sundaram van Bright Access

2023/03/24
Volgend bericht

Private 5G: wat kun je ermee?

Uitgelichte Vacatures

Account Manager Carriers & Connectivity

door Rashid Niamat
22-02-2023
0

Vacature voor een Projectleider ICT

door Rashid Niamat
22-02-2023
0

Vacature voor een Technisch Consultant (M365/Azure)

door Rashid Niamat
22-02-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

De ACTNOW Impact Tech Summit

23-05-2023 - 17:00

whitesky.cloud het Cloud throughout event

28-03-2023 - 14:00

IBC2023

15-09-2023 @ 09:00 , more

Herontdek de IT-wereld tijdens de Gaia Data Experience

05-04-2023 - 17:00

Gamma Communications Teams Event 2023

17-04-2023 - 17:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid