• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT

‘We zijn open over de performance van onze telecomdiensten’

08-01-2020
-we-zijn-open-over-de-performance-van-onze-telecomdiensten
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Na 12,5 jaar is oneCentral uit Haarlem een bekende naam in de telecomwereld. Het bedrijf, dat actief is in meerdere Europese landen, mag inmiddels bekende ondernemingen tot de klantenkring rekenen. Met de uitbreiding naar oneCentral Bulgarije hebben ze in totaal dertien medewerkers in dienst en voor de komende jaren heeft het telecombedrijf grote ambities.

“In de begindagen van het internet, zo rond 1999, ben ik begonnen met het aanbieden van faxdiensten”, vertelt Marius Savelbergh, oprichter en CEO van oneCentral. “In 2004 ben ik gestart met telefoondiensten. Van huis uit was ik altijd al een groot voorstander van het gebruik van open source en al vroeg begon ik met Asterisk te experimenteren.”

“In juni 2006 ben ik naar Madrid gegaan om de Astricon Europe te bezoeken en mijn certificering te halen. Ik heb daar een van mijn latere zakenpartners ontmoet. We bespraken een markt voor hoste telefoondiensten en met mijn expertise kon ik een goede partner voor ze zijn. Vanuit dit partnership is de onderneming oneCentral geboren.” oneCentral werkt met partners, die ze met telecomoplossingen ondersteunen. “Onze partner bepaalt welke omgeving op ons platform komt te draaien. We bieden ondersteuning voor Unify, Avaya, Cisco, 3CX, Swyx, Xelion en Skype for Business. We zijn totaal niet concurrerend voor onze partners en stellen de klant centraal.” Binnen het platform host oneCentral telefooncentrales en aanverwante diensten. Ze hebben rechtstreekse spraak- en dataverbindingen met internationale providers en zijn op het mobiele netwerk van T-Mobile aangesloten. “Ons netwerk is redundant opgebouwd in datacenters in Amsterdam en is sinds dit jaar ontsloten via een eigen 40 Gigabit ring.”

Certificeringen

“We zijn gecertificeerd voor apparatuur en diensten van onder meer 3CX, Skype for Business, Swyx en Unify. Met onze certificering voor de mobiele diensten van Unify zijn we uniek. Wereldwijd zijn er maar twee partijen die over zo’n certificering beschikken en dat zegt toch wel iets over de kwaliteit en innovatie van onze dienstverlening.” De ontwikkeling van telecomdiensten vindt al jaren plaats in Bulgarije, waar veel specialistische kennis beschikbaar is. Het Bulgaarse ontwikkelteam maakt binnenkort officieel deel uit van oneCentral. “Dat doen we om te focussen op verdere groei van oneCentral. Op dit moment hebben we negen personeelsleden en met de toevoeging van het Bulgaarse ontwikkelteam hebben we straks dertien man op de loonlijst staan.”

“We beschikken over een hele mooie omgeving die je ook naar andere landen kunt uitrollen. We zijn aan het uitbreiden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk, waar we ons officieel registreerde als telecomprovider. Vanwege het feit dat oneCentral al veel internationale klanten heeft, zijn we eigenlijk al actief in verschillende landen. We faciliteren bijvoorbeeld al jaren het internationale telefoonverkeer van enkele bekende Nederlandse retailers, die in vele Europese landen vestigingen hebben. In de praktijk blijkt oneCentral op het gebied van internationale telefonie echt het verschil te kunnen maken.”

Openheid over performance

Op de vraag op welke onderdelen oneCentral zich onderscheidt van andere partijen, antwoordt Marius Savelbergh: “Openheid. We zijn heel erg open over de performance van onze telecomdiensten. We delen veel technische informatie met onze partners. Via onze statuspagina communiceren we veel en ook ons serviceniveau ligt erg hoog. Als je ons belt, krijg je gelijk iemand met kennis van zaken aan de telefoon. Onze medewerkers bieden onze klanten en partners volledige ondersteuning.” Marius Savelbergh zegt dat hij het meest trots is op het feit dat hij oneCentral naar zijn eigen waarden heeft kunnen uitbouwen. “Ik heb het geluk gehad dat ik goede mensen om mij heen heb kunnen verzamelen. Onze medewerkers hebben een groot hart voor goede dienstverlening. Ik weet dat wij onze klanten en ook eindgebruikers op de best mogelijke manier bedienen. Ons succes is voortgekomen uit focus en dat is ook bepalen wat je niet doet.”

oneCentral biedt mogelijkheden om automatisch telefoongesprekken op te nemen. Dat kan van pas komen bij bewijsvoering, maar de gemaakte geluidsopnamen kunnen ook worden gebruikt om de telefonische dienstverlening naar klanten te verbeteren. “Met de aanvullende functies Call Reporting en Call Logging kun je uitgebreide analyses van telefoongesprekken maken. Zo kun je gemakkelijk zien hoe lang iemand in de wacht hangt en op welk tijdstip de meeste inkomende telefoongesprekken plaatsvinden. Ook kun je gemakkelijk vaststellen na hoeveel keer overgaan de beller de verbinding verbreekt in het geval de telefoon niet snel genoeg wordt opgenomen.”

GerelateerdeBerichten

Genetec_Logo

Genetec krijgt nieuwe certificeringen veiligheid en privacy

2023/02/03
ams-ix

AMS-IX partner NL MWC in Barcelona

2023/02/03
Volgend bericht

Volgende OnePlus-smartphone krijgt 120Hz-scherm - update

Uitgelichte Vacatures

Vacature voor een Accountmanager (Medior/Senior)

door Rashid Niamat
20-01-2023
0

Vacature voor een Technisch Consultant (M365/Azure)

door Rashid Niamat
20-01-2023
0

Vacature voor een IT-consultant

door Rashid Niamat
20-01-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

Hannover Messe 2023

17-05-2023 @ 09:00 , more

GIoTS 2023

19-06-2023 @ 10:00 , more

Kick off event Smart Living Society 2023

25-02-2023 @ 15:00 , more

Nieuwe businesskansen met 5G

17-02-2023 - 17:00

Het Digital Ecosystems Institute Jaarevent 2023 – De Dans van de Digitale Zwerm

16-02-2023 - 18:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid